تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سفره‏هايتان را با سبزى، زينت دهيد ؛ زيرا سبزى با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، شيطا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812898900




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خداداد عزيزي و کامراني‌فر به کمک دختران معلول رفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۲۵ب.ظ)
خداداد عزيزي و کامراني‌فر به کمک دختران معلول رفتند موج-بازيکن ملي پوش و داور اسبق ملي کشورمان قصد دارند تا در کاري مشترک به دختران معلول يک موسسه خيريه کمک کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، خداداد عزيزي که همراه حسن کامراني فر ظهر امروز از موسسه خيريه توانبخشي فتح المبين مشهد(همدم) بازديد کردند، قرار است در دي يک نمايشگاه خيريه و يک بازي دوستانه فوتسال را در مشهد برگزار نمايند تا عوايد آن به اين موسسه که مرکز نگهداري دختران معلول و کم توان ذهني است برسد. در اين بازديد که مهدي برادران رئيس هيات فوتبال خراسان رضوي نيز حضور داشت تصميم بر اين شد تا اين نمايشگاه و ديدار خيريه فوتسال در دي برگزار شود.
خداداد عزيزي و حسن کامراني فر در اين ديدار از بخش هاي مختلف مرکز نگهداري دختران معلول و کم توان ذهني فتح المبين مشهد(همدم )از جمله کارگاه گليم بافي، گل آرايي،مدرسه موسيقي، کارگاه نمايش، سالن آمفي تئاتر،خوابگاه ها و ساير بخش ها بازديد کردند و با دختران معلول اين مرکز عکس يادگاري گرفتند.
همچنين خداداد عزيزي در بازديد از کارگاه گليم بافي ،يکي از گليم هاي بافت شده توسط دختران معلول را با قيچي زدن رونمايي کرد.
خداداد عزيزي در حاشيه اين بازديد نيز گفت: واقعا کودکان معلول شرايط بسيار سختي را دارند و افراد و مجموعه هايي که از آنها نگهداري مي کنند کار بزرگي را انجام مي دهند.
وي ادامه داد: به پيشنهاد يکي از دوستان خيرم آقاي مهندس طيبي و همچنين حسن کامراني فر از داوران خوب فوتبال ايران بازديدي را از مرکز نگهداري دختران معلول و کم توان ذهني مشهد با نام همدم داشتيم و قرار شد تا براي شناساندن اين مرکز و کارهاي خوبي که در رابطه با نگهداري دختران معلول انجام مي دهند يک کار مشترکي را انجام دهيم.
خداداد عزيزي افزود: استارت اين کار را کامراني فر زده است؛ چراکه قرار بود ابتدا ايشان يک نمايشگاه با عنوان از آفريقا تا برزيل در اين مرکز خيريه برگزار نمايند و در آن تمامي وسايل و يادگاري هايي که در جام جهاني آفريقا و برزيل در اختيار دارند را به نمايش بگذارند.
بازيکن سابق تيم ملي ادامه داد: بعد از اين صحبت هايي را با هم داشتيم و بنا شد تا در کنار اين نمايشگاه يک بازارچه نيکوکاري هم شکل دهيم و علاوه بر آن يک مسابقه فوتسال با حضور هنرمندان و اهالي فوتبال برگزار نماييم تا بتوانيم کمکي به اين مجموعه داشته باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن