تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806349569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برانکو: خوشحالم بازیکنانم 4 گل برای تیم ملی زدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برانکو: خوشحالم بازیکنانم 4 گل برای تیم ملی زدند سرمربی تیم پرسپولیس‌گفت: در وهله اول برد تیم ملی اهمیت دارد نه اینکه چه کسانی گلزنی کردند، امیدوارم ملی پوشان پرسپولیس با همان آمادگی در تیمشان حضور پیدا کنند.
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۷ آبان ساعت 15:58

خبرگزاری پانا+ برانکو

به گزارش خبرگزاری پانا، برانکو ایوانکوویچ ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری که در محل ورزشگاه درفشی فر برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: «از تعطیلات لیگ برای تقویت پرسپولیس استفاده کردیم به طوری که بازیکنان مصدوم ما مثل کفشگری و اومانیا به جمع بازیکنان برگشتند.»
سرمربی پرسپولیس در خصوص بازی مقابل استقلال اهواز گفت:«دیدار با استقلال اهواز برای ما اهمیت زیادی دارد تا بتوانیم به سه امتیاز برسیم. حریف هم بعد از نتیجه ای که برابر سپاهان گرفته روحیه خوبی دارد. با این حال امیدوارم بازیکنان پرسپولیس که در تیم ملی بوده اند بتوانند مشکلاتشان را حل کنند و با تمام قوا در خدمت تیم باشند.»
برانکو با تاکید بر اینکه در مورد یک بازیکن خاص کمتر صحبت کرده و بیشتر به مسائل تیمش پرداخته است گفت: «اگر قرار باشد از بازیکنی انتقاد کنم حتما به دور از فضای رسانه ای با خود او گفتگو می کنم. هر بازیکنی می تواند در بحران قرار بگیرد اما خودش باید تمرین کند و تلاش کند و به شرایط ایده آل برسد. در کنار اینها استراحت هم برای بازیکن مهم است. این را باید خودشان تنظیم کنند. بازیکنی را مورد خطاب قرار نمی دهم اما بازیکنان باید مراقب استراحت‌شان باشند.»
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به انتشار برخی خبرها در رسانه ها واکنش نشان داد و گفت: «گاهی اوقات حرف های نوشته می شود که من خبر ندارم. من هیچ وقت نگفتم که بازیکنانم می روند در تیم ملی گل میزنند اما در باشگاه گل نمی زنند. افتخاری بالاتر از این نیست که یک بازیکن بخواهد برای تیم ملی کشورش بازی کند.هیچگاه چنین اظهار نظری در مورد بازیکنان پرسپولیس نداشته ام.»
وی در مورد اینکه چرا در تعطیلات لیگ بازی تدارکاتی نداشتید،گفت: «در تعطیلات لیگ ما تنها 14 بازیکن داشتیم و دو بازیکن دیگر در حال پشت سرگذاشتن دوران مصدومیتشان بودند. ضمن اینکه زمین بازی هم مناسب نبود و احتمال می دادم شاید بازیکنان مصدوم شوند بنابراین ترجیح دادیم بازی تدارکاتی نداشته باشیم.»
برانکو در پاسخ به پرسش خبرنگاری مبنی بر اینکه عملکرد ملی پوشان پرسپولیس در بازی با گوام را چطور ارزیابی کردید عنوان کرد: «البته باید به تیم ملی ایران تبریک بگویم به خاطر پیروزی که برابر ترکمستان و گوام داشت. طبیعی است که مهمترین مسئله برد است و مهم نیست چه کسی گل بزند. اما در کنار پیروزی خوشحالم که بازیکنان پرسپولیس چهار گل را به ثمر رساندند. انتظار دارم همین‌طور هم برای پرسپولیس موثر باشند و کیفیت خود را در سطح بالا نگه دارند. قطعا عملکرد بازیکنان پرسپولیس در بازی مقابل گوام نشان دهنده کار خوب تیمی ما خواهد بود.»
برانکو در مورد بازگشت محمد نوری گفت: «این بازیکن کاپیتان تیم ما بوده و طبیعی است که هر تیمی نوری را بخواهد، اما آمدنش به این سادگی هم نیست. دو ضلع در مورد نوری وجود دارد؛ مسئولان و تیم قطری، نوری و باشگاه پرسپولیس، برای همین کار ساده ای نیست که نوری بیاید. بازیکنان خارجی دیگر هم طبیعی است که در فصل زمستانی خیلی خوب نیستند و خوب ها بیرون نمی مانند. ما محدویت بودجه داریم. ساده نیست که ما بتوانیم یک بازیکن خوب و با قیمت مناسب پیدا کرد.»
سرمربی تیم فوتبال ادامه داد:«روشی که ما کار می کنیم برای خودمان است و کاری به تمرینات تیم‌ها و باشگاه‌های دیگر ندارم. ما بازیکنان با انگیزه زیادی داریم که تمام تلاششان را می‌کنند تا حس خوبی را به تماشاگران بدهند.»
برانکو در مورد احتمال جذب بازیکن برای نیم فصل گفت:«همانطور که قبلا نیز گفته ام ما فقط یک جای خالی داریم. به همین خاطر باید در فاصله باقی مانده بررسی کنیم ببینیم چه بازیکنی بیاوریم.حتما باید بازیکنی باشد که جزو پنج نفر اصلی ما باشد نه اینکه صرفا یک بازیکن بیاوریم که در فهرست ۲۲ نفره ما باشند.»
وی افزود:«هدف همه ما این است که در چهار بازی باقی مانده تا پایان نیم فصل به پیروزی برسیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم. این را نشان داده‌ایم که بلد هستیم و توانایی انجام این کار را داریم.البته چاشنی شانس هم در این مورد لازم است. آماده هستیم فشارهایی هم که هست را تحمل کنیم و به کارمان ادامه دهیم.تیم ما پتانسیل زیادی برای پیشرفت دارند.»
وی در مورد جوانگرایی که در پرسپولیس اتفاق افتاده‌استگفت:«ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان را داریم. البته باید مراقب بازیکنان جوان باشیم و تربیت شان کنیم و بارورشان کنیم از جنبه فوتبال تا هم به درد پرسپولیس بخورند و هم به درد تیم ملی فوتبال ایران.» 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن