تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مومن برای مومن برکت و برای کافر، اتمام حجت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813037096




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های فعال حوزه ی ازدواج


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


مراسم تجلیل از خبرنگاران رسانه های فعال حوزه ی ازدواج استان‌ها > البرز - طی برگزاری مراسمی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان، از خبرنگاران رسانه های فعال استان البرز در حوزه ترویج ازدواج جوانان با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ این مراسم با حضور رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، نادر وادی خیل معاون توسعه امور ورزش، قدرت ا... شمیرانی معاون فرهنگی و امور جوانان، زینب منجیری سرپرست روابط عمومی اداره کل و 6 خبرنگار فعال حوزه ی ازدواج و طرح تدبیر زندگی در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز برگزار شد.
در ابتدای این مراسم قدرت ا... شمیرانی با تقدیر و تشکر از رسانه های فعال در حوزه ی مسائل مربوط به ازدواج و طرح تدبیر زندگی اظهار کرد: طی قولی که داده بودیم رسانه های فعال و برتر استان البرز در هفته ی ازدواج را انتخاب کردیم و امروز نیز تنها به رسم احترام و با هدف قدردانی از شما عزیزان که با قلم خود به فرهنگ سازی جامعه کمک و ما را در راه پیشبرد اهداف حوزه ی فرهنگی و جوانان یاری می کنید، این مراسم را برگزار می کنیم.
وی رسانه های با بیان این که رسانه های گروهی مکمل کارهای فرهنگی ما در حوزه جوانان هستند افزود: امیدواریم اصحاب رسانه همچنان این حوزه را جدی بگیرند و در این راستا اطلاع رسانی لازم را به جامعه انجام دهند.
در ادامه رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان این که طبق آیات و روایات اسلامی، تشکر از مخلوق همانند تشکر از خالق است اظهار کرد: کاری که در هفته ی جوان صورت گرفت فی نفسه کار قشنگ و خوب و تاثیر گذاری بود و من نیز به نوبه ی خودم از تمامی تلاش گران عرصه ی اطلاع رسانی و خبر تشکر می کنم.
وی با اشاره به فریضه ی بزرگ امر به معروف و نهی از منکر گفت: یکی از مهم ترین مسائلی که اصحاب رسانه باید به ان توجه داشته باشند، امر به معروف و نهی از منکر است که با قلم خود می توانند در این زمینه و به بهترین شکل برای جامعه و مردم منشا اثرات مثبتی باشند.
گل محمدی با تاکید بر ادامه ی روند تجلیل از زحمت کشان عرصه ی اطلاع رسانی به عنوان یک سنت حسنه خاطر نشان کرد: حقیقتا جایگاه مطبوعات و خبرنگاری بسیار بالا و رفیع است و ما نیز برای رشد و توسعه ی ورزش و جوانان استان و ارائه ی خدمات به مردم به کمک شما عزیزان نیازمندیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: حتی اگر بتوانیم در حوزه ی ازدواج کوچکترین قدمی برداریم و باعث جلوگیری از یک طلاق شویم باز هم نشان دهنده ی اثر بخشی اجرای طرح هایی همچون طرح تدبیر زندگی است.
شایان ذکر است در پایان این مراسم از حمید طلیمی (خبرگزاری برنا)، فرزانه اسحاقی (کیهان)، فاطمه امیر آبادی (راه مردم)، مجتبی علیمردانی (خبرگزاری مهر)، مصطفی فراغت (ایپنا) و هومن ناظمی (پیام آشنا) با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.  

کلید واژه ها: استان البرز -




چهارشنبه 27 آبان 1394 - 12:40:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن