تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820943892




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دردسر عجیب برای مدافع جوان استقلال


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: مدافع استقلال به دلیل پرداخت نشدن حق رشدش نمی‌تواند تیمش را در مصاف با فولاد همراهی کند.

به گزارش تراز ،امین حاج محمدی، مدافع استقلال از دیدار تیمش برابر فولاد محروم است. این بازیکن به دلیل درخواست حق رشد از سوی باشگاه سایپا نمی‌تواند برای آبی‌های پایتخت به میدان برود.حاج محمدی که تقریبا 5 سال قبل در عضویت باشگاه سایپا بوده است، بعد از حضور در نفت تهران و حالا استقلال هنوز مبلغی که باید حق رشد خود پرداخت می کرده را به سایپایی ها نداده است. به همین دلیل باشگاه سایپا چک این بازیکن را برگشت زده است و حالا تا زمانی که مدافع استقلال مبلغ مورد نظر سایپا که حدود 50 میلیون تومان است را پرداخت نکند، نمی تواند برای استقلال به میدان برود.حق رشد در فوتبال درصدی از پولی انتقال بازیکن است که پس از انتقالش، به یک یا چند باشگاه که او را ساخته و به فوتبال معرفی کرده‌اند باید پرداخت شود.استقلال – فولاد روز جمعه در اهواز به مصاف یکدیگر می‌روند. باید دید باشگاه استقلال و حاج محمدی تا قبل از بازی با فولاد فکری به حال این ماجرا می کنند یا او بازی تیمش را از دست می دهد.





زمانبندی انتشار: 27 آبان 1394 - 12:16





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن