تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815535026




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جعل عنوان وعضویت در فدراسیون جهانی رفتینگ باعث عدم اعزام ورزشکار شده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: جعل عنوان وعضویت در فدراسیون جهانی رفتینگ باعث عدم اعزام ورزشکار شده است استان‌ها > اصفهان - سرپرست کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی گفت:‌ در حال حاضر تعدادی افراد سودجو انجمنی را تحت عنوان انجمن رفتینگ ایرانیان در وزارت کشور به ثبت رسانده و با ارائه مدارک ثبت این انجمن اقدام به جعل عنوان وعضویت در فدراسیون جهانی رفتینگ (IRF) با عنوان نماینده ایران نموده اند که این باعث عدم اعزام ورزشکار شده است.


سيد ايمان شفيع اف در پاسخ به اين سوال مبني بر اينكه یکی از ورزشکاران تیم ملی شما اعتراضی را نسبت به اعزام تیم ملی جدید رفتینگ به مسابقات اندونزی داشتند در خصوص آن چه پاسخي داريد بيان داشت: در ابتدا بایستی توضیحاتی را در خصوص شرایط فعلی تیم ملی و تصمیماتی که در خصوص اعزام ها گرفته شده است بدهم طی مکاتباتی که از طریق روابط بین الملل فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران در چند ماه گذشته با فدراسیون جهانی صورت گرفته هنوز موفق به بازگردان حق عضویت نگردیده ایم.
وي ادامه داد: با توجه به اینکه حق هر ورزشکار ملی است که طی حضور در مسابقات بین الملی به عنوان نماینده کشور خود و ملی پوش شناخته شود و نه نماینده یک سازمان مردم نهاد و همچنین جلوگیری از سوء استفاده هر چه بیشتر این افراد سود جو در عرصه های بین المللی، طی مذاکراتی که با فدراسیون داشتیم بنا براین شد که تا روشن شدن موضوع و بازگردانده شدن حق عضویت به فدراسیون قایقرانی کشورمان هیچ گونه اعزامی نداشته باشیم و این تنها دلیل عدم اعزام ورزشکاران تیم ملی به مسابقات جهانی اندونزی بوده است.
ولی ورزشکار شما ادعا کرده که گویا تیم اعزامی می شود و حتی سرپرست تیم نیز انتخاب شده است؟
شفيع اف ادامه داد: در مورد منابعی که اين ورزشكار با توجه به آن ادعاهای خود را مطرح کرده اند هیچ نمی دانم اما باید بگویم با توجه به توضیحات و مستندات زیر عملا نه تنها امکان چنین کاری وجود ندارد بلکه این اطمینان را از طرف خودم و تمام خانواده ورزش اعم از فدراسیون قایقرانی و وزارت ورزش و ارگان های نظارتی می دهم که با اشخاصی که تحت هر عنوانی قصد شیطنت و سوء استفاده از حوزه ورزش را داشته باشند با شدت برخورد خواهد شد.
سرپرست کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی در ادامه بيان داشت: مطابق قوانین مسابقات فدراسیون جهانی رفتینگ مارچ 2015 صفحه 3 بند 1 تبصره 5 فقط تیم های ملی می توانند در مسابقات جهانی اندونزی و آن هم تیم های ملی که از طریق انتخابی ملی گزینش شده باشند شرکت کنند.
شفيع اف گفت: تیم های ملی رفتینگ در حال حاضر طی احکام ریاست فدراسیون دارای مربی و مدیر تیم های ملی هستند و اين امكان وجود ندارد كه تیمی تحت عنوان تیم ملی ایران به مسابقاتی اعزام گردد ولی کادر فنی و مربیان تیم های ملی از آن بی اطلاع باشند.
وي بيان داشت: بر اساس بخش نامه مورخ 28/2/94 فدراسیون قایقرانی به شماره 707/262 اعزام تیم های رفتینگ در زمینه های قهرمانی خارج از سیستم های آموزشی فدراسیون امکان پذیر نمی باشد.
پس شما می گویید که هیچ معامله ای بر سر لباس تیم ملی در فدراسیون قایقرانی صورت نگرفته است ؟
سرپرست کمیته رفتینگ فدراسیون قایقرانی تصريح كرد: این اطمینان را می دهم که تمام اعضا، تیم اجرایی و ریاست محترم فدراسیون مخالف سر سخت چنین اقداماتی هستند.



چهارشنبه 27 آبان 1394 - 12:15:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن