تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن نرمخوست و براى برادرش جا (ى نشستن) باز مى كند و منافق درشتخوست و جا را بر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تیم ملی پیشرفت خوبی نسبت به جام جهانی داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: تیم ملی پیشرفت خوبی نسبت به جام جهانی داشته است
مهاجم سابق فوتبال کشورمان گفت: کشورهایی مانند گوام و هند نمی توانند برای صعود به مرحله بعد خطرساز شوند و تیم ملی نسبت به جام جهانی پیشرفت خوبی کرده است.

تیم ملی پیشرفت خوبی نسبت به جام جهانی داشته است
علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: تیم ملی فوتبال ایران دارای پشتوانه و کارنامه خوبی است و کشورهایی مانند گوام و هند نمی‌توانند خطری را برای کشورمان به وجود آوردند.
 
وی ادامه داد: تیم ملی نسبت به جام جهانی 2014 برزیل و جام ملت های آسیا 2015 استرالیا پیشرفت خوبی کرده است و آن حملات متعدد به دروازه حریف است.
 
شاگردان کی روش با استفاده از برگزاری دیدارهای تدارکاتی زیاد و همینطور جوانگرایی در تیم ملی این مشکل رفع شده است و عملکرد مناسبی را در بخش هجومی این مسابقات داشته ایم، تیم ملی به خودباوری بالایی رسیده است و این موضوع سبب شده تا با اعتماد به نفس بالایی به مصاف حریفان برود.
 
لطیفی درباره این مسابقات بیان کرد: هر چند تیم ها در این مرحله ضعیف هستند، اما ارائه بازی زیبا و انجام تاکتیک های مورد نظر مقابل این تیم‌ها سخت است و این موضوع باعث می شود تا تیم ملی در مقابل ژاپن،‌کره جنوبی و استرالیا به مشکل بخورد.
 
اگر تیم ملی مانند جام جهانی عملکرد دفاعی خوبی از خود به نمایش بگذارد و مانند این مسابقات هجومی عمل کند به طور قطع به جام جهانی صعود می کنیم و پنجمین دوره جام جهانی را در روسیه تجربه خواهیم کرد.
 
سرمربی پیشین راه آهن معتقد است: در جوانگرایی کی روش در تیم ملی یک نکته مهم وجود دارد و آن مربیان لیگ برتری هستند که با بها دادن به جوان‌های کشورمان باعث شدند تا این بازیکنان جوان به تیم ملی اضافه شوند و بازی های خوبی را از خودشان نشان دهند.
 
مهاجم پیشین تیم ملی درباره بهترین بازیکن ایران در این مسابقات اظهار کرد: نمی‌توان برای این مسابقات یک بازیکن را به عنوان بهترین نام برد، هر چند آندرانیک تیموریان، مهدی ترابی و مهدی طارمی، اما امیدوارم این مسئله صورت گیرد و احتمال آن نیز بالا است.
 
انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

پسرهای کی‌روش!
کفاشیان: تقریبا سرگروهی تیم ملی تثبیت شده است
لشگری عضو کمیته پزشکی فدراسیون جهانی باقی ماند
صدرنشینی مقتدرانه ایران در گروه D





۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن