تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820019811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت نفت خدمات عام المنفعه در قالب مسووليت‌هاي اجتماعي ارائه داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۲۴ق.ظ)
صنعت نفت خدمات عام المنفعه در قالب مسووليت‌هاي اجتماعي ارائه داده است موج - قائم‌مقام وزير نفت با اشاره به اين‌که صنعت نفت تاکنون خدمات عام المنفعه فراواني را در قالب مسووليت‌هاي اجتماعي ارائه داده است، گفت: آمار خدمات ارائه شده از سوي صنعت نفت بايد ساماندهي و مدون شود.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد کاظم وزيري هامانه در نخستين جلسه شوراي سياست‌گذاري همايش مسووليت اجتماعي در صنعت نفت (CSR) با اشاره به اين‌که اين وزارتخانه در زمره نخستين پيشگامان توجه به مسووليت اجتماعي قرار دارد، اظهار کرد: صنعت نفت ايران به عنوان بزرگ‌ترين صنعت کشور، در عمر بيش از يک‌صد ساله خود اقدام‌هاي بسياري که همسو با مسووليت اجتماعي داشته در مناطق عملياتي انجام داده است.
وي افزود: پروژه‌هاي عمراني، آموزشي، بهداشتي و درماني، محيط زيستي، اشتغال‌زايي از جمله اقدام‌هايي است که صنعت نفت در مناطق عملياتي و حتي در استان‌هاي مربوطه انجام داده است.
قائم‌مقام وزير نفت با بيان اين‌که توسعه صنايع، تبعاتي را بر زندگي مردم منطقه به همراه دارد، تصريح کرد: توجه به مسووليت اجتماعي مي‌تواند رضايت کامل‌تر مردم مناطق عملياتي را به وجود آورد.
هامانه از برگزاري همايش مسووليت اجتماعي در صنعت نفت به منظور برنامه‌ريزي لازم براي اثرگذارتر و منسجم‌تر شدن فعاليت‌ها و خدمات اجتماعي اين صنعت خبر داد و گفت: آمار ارائه خدمات اجتماعي صنعت بايد ساماندهي شود.
وي بر جمع‌آوري آمار و اطلاعات خدمات ارائه شده صنعت نفت در قالب مسووليت‌هاي اجتماعي تأکيد و اظهار کرد: صنعت نفت خدمات عام المنفعه بسياري را ارائه کرده اما ثبت و گزارش نشده است.
قائم‌مقام وزير نفت يادآور شد: ما به دنبال احصاي مسووليت‌هاي اجتماعي در مناطق عملياتي صنعت نفت هستيم تا سياست‌گذاري مناسب به منظور مؤثر بودن اين خدمات انجام شود.
نخستين جلسه شوراي سياست‌گذاري همايش مسووليت اجتماعي در صنعت نفت با حضور سيد کاظم وزيري هامانه، قائم‌مقام وزير نفت، منصور معظمي، مشاور وزير نفت، سيد امير طالبيان، مشاور اجتماعي وزير نفت، حميدرضا عراقي، معاون وزير نفت در امور گاز، عباس شعري مقدم، معاون وزير نفت در امور پتروشيمي، عباس کاظمي، معاون وزير نفت در امور پالايش و پخش فرآورده‌هاي نفتي، حبيب‌الله سميع، مدير عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، فاطمه تندگويان، مشاور وزير نفت در امور بانوان، عادل نژاد سليم، مدير عامل هلدينگ خليج فارس و سيد محمدهادي ايازي، قائم‌مقام وزير بهداشت در مشارکت‌هاي اجتماعي برگزار شد.
شايان ذکر است که همايش مسووليت اجتماعي در صنعت نفت دهه نخست اسفند امسال برگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن