تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815343859




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

داعش‌وجهان پس از حملات‌پاریس؛ از شوک تا اتحاد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: داعش‌وجهان پس از حملات‌پاریس؛ از شوک تا اتحاد
بعد از انفجارهای بیروت، حملات مرگبار داعش به پاریس و ثابت‌شدن سقوط هواپیمای روسی در مصر براثر اقدام تروریستی گروه داعش، که هرکدام صدها کشته و زخمی به جا گذاشته‌اند، حالا جهان به تدارک جبهه‌ای جدید و قوی‌تر برای مبارزه با این گروه تروریستی برخواسته است؛ چراکه قربانیان داعش حالا تنها در سوریه و عراق نیستند؛ بلکه داعش در فکر اقداماتی وحشتناک در خارج از مرزهای این دو کشور است. اقداماتی که پاپ فرانسیس از آن به عنوان "قطعه‌ای از جنگ جهانی سوم" یاد کرده است.
آفتاب : سرویس بین‌الملل- بحران سوریه بعد از 5 سال، حالا به کل جهان گسترش پیدا کرده و حملات مرگبار اخیر گروه تروریستی داعش به پاریس، جهان را از یک سو در شوکی غم‌انگیر فرو برده و از سوی دیگر به تحرکی جدید و متحدتر از قبل برای مبارزه علیه داعش و نابودی آن وا‌داشته است. اما آیا این‌بار جهان علیه داعش یکصدا و یکپارچه می‌شود؟ شواهد بعد از حملات پاریس تا حدودی نسبت به ایجاد این جبهه متحد جهانی خوشبینانه و مثبت است. به‌نظر می‌رسد که اکنون کشورهای مختلف جهان به این درک رسیده‌اند که "داعش" یک "خطر بزرگ و فاجعه‌‌‌آور" و یک "درد مشترک" است؛ بنابراین برای از بین‌بردن آن باید برخی کشورها از مواضع و خواسته‌های خود کوتاه و برخی دیگر نیز همکاری بیشتری از خود در این میدان نبرد نشان دهند.


شما می‌توانید در این صفحه، تصاویر و اخبار لحظه‌به‌لحظه از مبارزه علیه داعش را پیگیری کنید.





تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن