تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820912440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از تجهیزات اهدایی خیّر مدرسه‌ساز به آموزش و پرورش چرام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عصر امروز انجام شد؛ رونمایی از تجهیزات اهدایی خیّر مدرسه‌ساز به آموزش و پرورش چرام در این مراسم كه با حضورمدیركل نوسازی ، امام جمعه ، مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان چرام برگزار شد از خیر نیكوكار محمد نبی گوهركانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ آبان ساعت 21:54

خبرگزاری پانا+

 به گزارش پانا از کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز از تجهیزات اهدایی خیر نیكوكار به اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام رونمایی شد.  در این مراسم كه با حضورمدیركل نوسازی ، امام جمعه ، مدیریت آموزش و پرورش و مدیران مدارس شهرستان چرام برگزار شد از خیر نیكوكار محمد نبی گوهركانی تقدیر و تجلیل بعمل آمد. صدرالله عزیزی در این آیین ضمن تقدیر از مسئولان آموزش و پرورش به جهت آماده سازی مقدمات کمک خیرین به آموزش و پرورش این شهرستان، اظهار کرد: خدمت به تعلیم و تربیت، صدقه جاوید بوده و کار و همت خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار، نوعی جهاد است. وی در ادامه با بیان اینکه شروع کمک‌های خیرین به آموزش و پرورش چرام از سال گذشته بوده است، عنوان داشت: تلاش ما در جهت جذب خیرین و افرادی که در عرصه تعلیم و تربیت فعالیت دارند، نتیجه داد و امروز شاهد اهدایی یک عزیز بزرگوار به آموزش و پرورش چرام هستیم. این مسئول، اضافه کرد: جناب گوهرکانی از خیران عزیزی است که در جهت کمک به عرصه تعلیم و تربیت دانش‌آموزان این استان و شهرستان چرام مشارکت دارند و تلاش می‌کنند. عزیزی با اشاره به اهداف برگزاری آیین رونمایی، فرهنگسازی این امر خیر را از جمله اهداف برنامه دانست و ابراز کرد: آموزش و پرورش با توجه به گستردگی و اهمیتی که دارد به عنوان بزرگترین فصل مشترک حاکمیت و ملت است. وی با تأکید بر اینکه بالای 50 درصد از جمعیت ایران، مخاطبان مستقیم آموزش و پرورش هستند، گفت: در کشور ما بیش از 13 میلیون دانش‌آموز، یک میلیون فرهنگی و 26 میلیون اولیا وجود دارند، یعنی چیزی بالغ بر 40 میلیون مخاطب مستقیم از جمعیت ما را تشکیل می‌دهند. رئیس آموزش و پرورش چرام ادامه داد: مقام معظم رهبری هم تاکید دارند آنجایی که نیاز مضاعف باشد باید کمک مضاعف صورت گیرد و این مساعدت هم توسط دستگاه‌های دولتی و هم خیرین مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار باید انجام شود. عزیزی، خاطرنشان کرد: در این مراسم از 20 دستگاه کامپیوتر و 20 دستگاه چاپگر که توسط آقای گوهرکانی به آموزش و پرورش چرام اهدا شد، رونمایی خواهیم کرد. وی افزود: خوشبختانه این خیر بزرگوار از یک خانواده فرهنگی هستند که در عرصه تعلیم و تربیت تلاش دارند و انتظار داریم دیگر خیرین و مسئولان دست به کار شده و آموزش و پرورش را کمک و یاری کنند. این مسئول با تأکید بر این مطلب که آموزش و پرورش با همکاری تمام نهادها و ادارات به ویژه مردم و خیرین است که می‌تواند به اهداف خود دست یابد، گفت: ما در آموزش و پرورش شهرستان چرام بالغ بر 5 هزار و 300 دانش‌آموز و 155 آموزشگاه داریم که با توجه به پراکندگی و مناطق صعب‌العبور به این کمک‌ها نیاز داریم. برپایه این گزارش این خیر نیکوکار مبلغ 300میلیون ریال تجهیزات رایانه و چاپگر به مدارس چرام اهدا کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن