تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813298754




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خاکپور: تمرکزم روی تیم امید است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
خاکپور: تمرکزم روی تیم امید است




سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: وقتی «ویدمار» سرمربی تیم امید استرالیا را از نزدیک دیدم از من خواست خاطره بازی با ایران در سال 76 را به یادش نیاورم.





خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال امید ایران گفت: وقتی «ویدمار» سرمربی تیم امید استرالیا را از نزدیک دیدم از من خواست خاطره بازی با ایران در سال 76 را به یادش نیاورم.

محمد خاکپور بعد از بازگشت تیم فوتبال امید از اردوی امارات به تهران در فرودگاه امام خمینی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی داشتیم. طراحی اردو بر اساس دو بازی تدارکاتی با عراق و استرالیا بود. عراق بنا به دلایلی از بازی با ما انصراف داد. سپس یک بازی با استرالیا انجام دادیم که با تمام نفراتش در این مسابقه حضور داشت.

وی افزود: در نیمه اول از نظر سازمان تیمی کارمان خوب نبود ولی در نیمه دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نهایت بازی را به تساوی کشاندیم.

سرمربی تیم امید درباره اینکه آیا به خواسته هایش رسیده است یا خیر، گفت: هدف ما هماهنگی بین بازیکنان است که خدا را شکر بازیکنان با انگیزه کار می کنند و از خودشان مایه می گذارند. هر روز برای ما یک تجربه و محک است. هرچه به روزهای آخر نزدیک می شویم، کار سخت می شود ولی خوشحالم که کیفیت بازیکنان بالاست.

خاکپور درباره حضور اعضای شورای شهر در اردوی تیم امید افزود: به جز اعضای شورای شهر، هر ایرانی‌ای بخواهد می‌تواند سر تمرینات ما بیاید. خود من خواهش داشتم که ساعی و دبیر به اردوی ما بیایند تا فضای المپیک را برای بازیکنان ما توضیح بدهد که چقدر زحمت کشیدند تا موفق شدند.

وی در خصوص اصلاح بند قراردادش هم گفت: من در این مدت در ایران نبودم ولی ظاهرا فدراسیون با مدیر حقوقی بنده به تفاهماتی رسیده‌ است. البته مجددا عازم یک سفر هستم و یک هفته ای ایران نیستم ولی وقتی برگردم اگر قراردادم آماده باشد، آنرا امضا می کنم.

سرمربی تیم امید درباره تقابلش با «ویدمار» سرمربی استرالیا که در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۹۸ در تیم استرالیا بازی می‌کرد، گفت: اتفاقا وقتی ویدمار را دیدم، با هم صحبت گرمی داشتیم. او از من خواست خاطره آن بازی را به یادش نیاورم چون بازی خوبی برای آنها نبود. خوشحال شدم که ویدمار را از نزدیک دیدم.

خاکپور در پایان درباره احتمال استعفای کارلوس کی‌روش بعد از بازی با گوام هم تصریح کرد: تمام تمرکزم روی تیم خودم است و فقط می‌خواهم که تیم امید موفق باشد.






تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن