تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كمال ادب و مروت در هفت چيز است: عقل، بردبارى، صبر، ملايمت، سكوت، خوش‏اخلاقى و مدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810444735




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد چشمگير گردشگران خارجي در ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۲۰:۵ب.ظ)
در طول ماه هاي اخير؛ رشد چشمگير گردشگران خارجي در ايران موج - معاون اول رئيس جمهوري گفت: رشد گردشگري خارجي در ايران در طول ماه‌هاي اخير قابل توجه بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري در نشستي که پس از بازديد از طرح‌هاي توسعه و تکميل شهر فرودگاهي امام خميني (ره) انجام شد، افزود: با توجه به پيش بيني‌ها در خصوص استقبال روزافزون گردشگران خارجي براي سفر به ايران، لازم است علاوه بر دولت، بخش خصوصي نيز بيش از پيش در اين زمينه فعال شود.
وي با اشاره به جايگاه ممتاز ايران به عنوان کشوري بزرگ در منطقه و دنياي اسلام گفت: بايد زيرساخت‌هاي لازم براي ايفاي نقش بيشتر ايران در شرايط کنوني را فراهم کنيم که يکي از مهم‌ترين زيرساخت‌ها صنعت حمل و نقل هوايي است.
جهانگيري گفت: موقعيت جغرافيايي جمهوري اسلامي ايران و ويژگي هاي جمعيتي و ساير امتيازاتي که ايران از آن برخوردار است ايجاب مي‌کند تا زيرساخت‌هايي نظير فرودگاه امام خميني (ره) به عنوان اصلي‌ترين فرودگاه کشور و نيز فرودگاه‌هاي ساير شهرهاي بزرگ هرچه سريع‌تر توسعه يابند.
وي با بيان اينکه يکي از اولويت‌هاي مهم دولت تدبير و اميد در بخش سياست خارجي افزايش تعامل بين المللي و معرفي چهره اي مناسب از ايران به جهانيان است، تصريح کرد: بايد شرايط را براي ورود و حضور علاقه مندان به جمهوري اسلامي ايران و بازديد از جاذبه‌هاي گردشگري و زيارتي کشور هرچه بيشتر فراهم کنيم.
معاون اول رييس جمهوري با ابراز تأسف از اينکه طرح احداث و توسعه فرودگاه امام خميني (ره) با تأخير و در مدت زمان طولاني انجام شد، گفت: اين شرايط باعث شد تا ايران فرصت‌هاي بزرگي در رقابت با برخي از کشورهاي منطقه را از دست بدهد و امروز بايد تمام مساعي خود را براي جبران عقب ماندگي‌ها در اين زمينه به کار ببنديم.
وي با اشاره به طرح‌هاي خوب تهيه شده از سوي وزارت راه و شهرسازي براي اصلاح وضع موجود و توسعه‌ي فرودگاه امام خميني (ره) گفت: کل ظرفيت اين فرودگاه 4 ميليون و 700 هزار نفر در سال است که در 6 ماه اول امسال اين تعداد مسافر جابجا شده است و پيش بيني مي‌شود که تا آخر سال به 8 ميليون نفر برسد و اين يعني مردم به خاطر حجم بالاي مسافر و محدوديت‌هاي زيرساختي، به هنگام ورود و خروج و يا بازرسي‌ها دچار سختي مي‌شوند که بايد از آن‌ها عذرخواهي کرد و براي برطرف سازي محدوديت‌هاي موجود تلاش کرد.
معاون اول رئيس جمهوري با تاکيد بر هماهنگي دروني ميان دستگاه‌هاي مختلف براي استفاده از امکانات موجود به منظور ارائه تسهيلات بهتر به مسافران گفت: اميدواريم با اصلاحاتي که در دست اقدام است، ظرفيت موجود فرودگاه امام (ره) تا عيد نوروز امسال افزايش يابد.
جهانگيري با اشاره به ميزان سرمايه گذاري لازم براي احداث ترمينال سلام و ترمينال ايرانشهر که نيازمند 1.2 ميليارد دلار سرمايه خارجي است، گفت: دولت در اين زمينه از هيچ اقدامي دريغ نخواهد کرد و تلاش خواهيم کرد تا هدف گذاري 30 ميليون مسافر در سه سال آينده محقق شود.
وي ادامه داد: مردم بايد ببينند که در برنامه زمان بندي پيش بيني شده از سوي مسوولان، کار به پايان برسد و از استاندار تهران مي‌خواهم که در هر 100 روز از روند اجرا و ميزان پيشرفت احداث ترمينال سلام به دولت گزارش ارائه کند.
معاون اول رييس جمهوري همچنين درخصوص احداث منطقه آزاد تجاري و ويژه در کنار فرودگاه امام خميني (ره) گفت: با توجه به علاقه مندي سرمايه گذاران براي حضور در اين منطقه بايد برخي نکات و محدوديت‌ها را به طور شفاف و روشن رعايت کرد.
وي همچنين از عملکرد و تلاش‌هاي دکتر آخوندي وزير راه و شهرسازي قدرداني و اظهار اميدواري کرد با همکاري خوب اين وزارتخانه با ساير دستگاه‌ها هرچه سريع‌تر اهداف تعيين شده براي فرودگاه امام خميني (ره) محقق شود.
عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي با ارائه گزارشي از طرح‌هاي توسعه و اصلاح فرودگاه امام خميني (ره) گفت: با احداث ترمينال ايرانشهر که با مشارکت بخش خارجي انجام خواهد شد، 22 ميليون مسافر به ظرفيت فرودگاه امام (ره) افزايش خواهد يافت.
در اين نشست که هاشمي، استاندار تهران، سعيدي کيا، رئيس بنياد مستضعفان انقلاب اسلامي و اکبر ترکان، دبير شوراي عالي مناطق آزاد تجاري-صنعتي و ويژه اقتصادي، نيز حضور داشتند، مدير شهر فرودگاهي امام خميني (ره) گزارشي درباره اين فرودگاه و طرح‌هاي در حال احداث ارائه کرد.
احداث ترمينال سلام در شهر فرودگاهي امام خميني (ره) از سال گذشته با برآورد هزينه‌ 450 ميليارد تومان آغاز شده و قرار است تا 31 تيرماه سال 1395 به بهره برداري برسد.
با انتقال سفرهاي زيارتي به ترمينال سلام پيش بيني مي‌شود اين ترمينال سالانه پذيراي 5 ميليون زائر بيت ا.. الحرام و عتبات عاليات باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن