تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):رمضان ماهى است كه ابتدايش رحمت است و ميانه‏اش مغفرت و پايانش آزادى از آتش جهنم. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813383330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برپايي کارگاه آموزشي پيش‌گيري از بيماري VHS در لرستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۲۸ب.ظ)
برپايي کارگاه آموزشي پيش‌گيري از بيماري VHS در لرستان موج - معاون مديرکل شيلات لرستان از برپايي کارگاه آموزشي پيش‌گيري از بيماري VHS در تمامي شهرهاي لرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، مهرداد مرادي امشب در مانور پدافند غيرعامل که با موضوع کارگاه آموزشي پيش‌گيري از بيماري VHS در محل سالن اجتماعات فرمانداري شهرستان دورود با حضور پرورش‌دهندگان ماهي برگزار شد، اظهار داشت: کارگاه آموزشي پدافند غيرعامل با موضوع پيش‌گيري از بيماري VHS به‌منظور اطلاع‌رساني و آموزش به پرورش‌دهندگان ماهي برگزار مي‌شود.
وي افزود: در اين کارگاه ارائه راهکارهاي پيش‌گيري از اين بيماري در دستور کار قرار دارد و با همکاري دامپزشکي و صندوق بيمه کشاورزي برگزار مي‌شود.
معاون مديرکل شيلات لرستان با بيان اينکه اين کارگاه در تمامي شهرستان‌هاي استان برگزار مي‌شود، گفت: در سال جاري تاکنون اين کارگاه در شهرستان‌هاي اليگودرز، ازنا، دورود، بروجرد و سلسله برگزار شده است.
مرادي با اشاره به نياز راه‌اندازي کلينيک تخصصي بهداشت آبزيان يادآور شد: انتظار داريم با تخصيص اعتبار و صدور مجوز لازم کلينيک‌هاي تخصصي بهداشت و بيماري‌هاي ماهي در شهرستان‌هاي استان به خصوص در شهرستان دورود راه‌اندازي شوند.
وي با تأکيد بر لزوم تشکيل تعاوني پرورش‌دهندگان ماهي در شهرستان دورود، خاطرنشان کرد: راه‌اندازي و تقويت تشکل‌هاي آبزي‌پروري نقش مهمي در توسعه پايدار آبزي‌پروري دارد.
اين مسئول يادآور شد: پيشنهاد مي‌شود تا تسهيلات بانکي توسط بانک‌هاي عامل با سود منطقي براي سرمايه‌گذاري بخش کشاورزي و زير بخش شيلات در دستور کار هيئت‌دولت قرار گيرد تا با حمايت از اين بخش شاهد توسعه روزافزون آن باشيم.
مرادي با اشاره به لزوم راه‌اندازي مرکز تحقيقات ماهيان سردآبي در استان لرستان، خاطرنشان کرد: اميدواريم به منظور راه‌اندازي اين مرکز حمايت‌هاي مالي لازم از سوي مسئولين کشوري صورت گيرد، چراکه بحث تحقيقات و تشکيل شرکت‌هاي دانش‌بنيان و حضور بيشتر مرکز دانشگاهي در حوزه آبزي‌پروري حل مشکلات اين بخش را به دنبال دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن