تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815363330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکسوس 5 ایکس، جایزه کمپین اینستاگرام ال‌جی


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: ال‌جی ایران به تازگی کمپینی در صفحه اینستاگرام خود راه‌اندازی کرده که جایزه آن ۵ دستگاه نکسوس 5 ایکس است. کمپین جدید اینستاگرام ال‌جی از ۱۱ آبان آغاز می‌شود و تا ۲ آذر ادامه دارد.

به گزارش تراز ،اگر می‌خواهید از اولین کسانی باشید که در ایران نکسوس 5X را با گارانتی رسمی دریافت می‌کنید، کافی است در کمپین اینستاگرام ال‌جی شرکت کنید و شانس خود را برای بردن این گوشی هوشمند و متفاوت، که محصول تلاش‎های مشترک ال‌جی و گوگل است، امتحان کنید.نکسوس ۵ ایکس به پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ کوالکوم، دوربین باکیفیت و حسگر اثر انگشت مجهز شده است. این محصول اولین تلفن هوشمند با سیستم‌عامل اندروید ۶ مارشملو و الگویی برای تمام گوشی‌های هوشمند دیگر است.
ال‌جی ۵ عدد گوشی هوشمند Nexus 5X را به عنوان جایزه در نظر گرفته است که به قید قرعه به ۵ نفر از کاربران شرکت‌کننده اهدا خواهد کرد.برای شرکت در این کمپین لازم است:رنگ مورد علاقه خود (سفید، آبی و مشکی) برای نکسوس ۵ ایکس را عنوان کنید.صفحه رسمی اینستاگرام ال‌جی ایران به آدرس www.instagram.com/iranlge  و www.instagram.com/lgmobile.ir را دنبال کنید.هشتگ #irannexus5x را در زیر پست‌های مربوط به مسابقه که از تاریخ۱۱ آبان تا ۲ آذر منتشر می‌شود بگذارید و همچنین نام سه نفر از دوستان خود را ذکر (Mention) کنید و صفحه رسمی ایران ال‌جی را به آن ها معرفی کنید.
کمپین اینستاگرام ال جی






زمانبندی انتشار: 26 آبان 1394 - 17:15





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن