تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815564265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرداخت بیمه محصولات کشاورزی باید به سرعت صورت انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: استاندار خراسان شمالی گفت: پرداخت بیمه محصولات کشاورزی به خسارت دیدگان باید به سرعت انجام شود.

به گزارش تراز ،سید علی اکبر پرویزی سه شنبه در ملاقات مردمی در شهرستان شیروان اظهار کرد: زمان رسیدگی به خسارت های کشاورزی در حوزه بیمه محصولات کشاورزی طولانی است وهمه کشاورزان از این قضیه گلایه مند هستند در حالیکه باید پرداخت خسارت های محصولات کشاورزی به کشاورزان به موقع انجام شود.
وی در خصوص گلایه کشاورزان بابت تاخیر یکساله خسارت بیمه محصولات کشاورزی آنان گفت: خسارت محصولات کشاورزان خصوصا سیل و تگرگ را نباید طولانی و به سال زراعی دیگر موکول کرد و هزینه خسارت ها باید هر چه زودتر به کشاورزان پرداخت شود.
وی افزود: در این خصوص به وزیر جهاد کشاورزی و مدیر عامل نامه ای نوشته خواهد شد تا این فرآیند کوتاه تر صورت شود.
مدیر عامل مجمع خبرگان کشاورزی شیروان به نمایندگی از کشاورزان شیروان گفت: پرداخت بیمه محصولات کشاورزی برای این قشر مشکل ساز شده است و سیستم پرداخت آن را با یکسال تاخیر انجام می دهد.
علی کاظمی خواستار تسریع در پرداخت خسارات بیمه محصولات کشاورزان شد و اظهار کرد: همچنین تسهیلات 21 درصدی بانک کشاورزی مقرون به صرفه نیست و بی انصافی در حق کشاورزان انجام می شود.
وی گفت: زندگی شیروانیان با کارخانه قند گره خورده است و انتظار می رود با رسیدگی به این کارخانه، سرپا باقی بماند و مردم شهر دچار تضرر نشوند.
کاظمی با اشاره به دیگر مشکلات کشاورزان افزود: پرداخت یارانه بذر اول به مراکز بوجاری و بعد به کشاورزان پرداخت می شود انتظار می رود از امسال این روند تغییر کند و بذراول به کشاورزان تحویل گردد تا به آنان کمک شود.
در این نشست تنی چند از مردم مشکلات مسکن مهر، وام کشاورزی، آسیب شبکه آبرسانی، مشکلات کارخانه لبنیات و کارخانه قند شیروان را مطرح کردند.
استاندار خراسان شمالی صبح امروز به همراه معاون عمرانی و تنی چند از مدیران کل خراسان شمالی در سفر یک روزه خود به شیروان ضمن شرکت در نشست با شوراهای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شیروان از حوزه علمیه و کتابخانه مرکزی شیروان بازدید کرد و در نشست شورای برنامه ریزی شهرستان شیروان شرکت می کند.
شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.





زمانبندی انتشار: 26 آبان 1394 - 17:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن