تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806681010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعلاً اطلاعات اعضاي هيئت نظارت بر برجام منتشر نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: فعلاً اطلاعات اعضاي هيئت نظارت بر برجام منتشر نمي‌شود
هيئت نظارت بر برجام پنج وظيفه برعهده دارد و تصميم‌گيري درباره انتشار اطلاعات اعضاي هيئت نظارت بر برجام در آينده انجام خواهد شد.
هيئت نظارت بر برجام پنج وظيفه برعهده دارد و تصميم‌گيري درباره انتشار اطلاعات اعضاي هيئت نظارت بر برجام در آينده انجام خواهد شد.
به گزارش فارس، علي شمخاني دبير شوراي عالي امنيت ملي با رد برخي زمزمه طرف‌هاي امريكايي درباره PMD در اجراي برجام تأكيد كرد: در نامه‌اي كه رهبر معظم انقلاب بعد از طي مسير شوراي عالي امنيت ملي و مجلس درباره برجام و PMD ابلاغ كردند، قيدهايي است كه ايران رعايت مي‌كند.
امير دريابان علي شمخاني افزود: مسائل گذشته عليه فعاليت هسته‌اي ايران مبتني بر گزارش‌هاي سرويس‌هاي اطلاعاتي و با هدف تخريب ايران بوده است. وي گفت: در اين دوره از مذاكرات همكاري گسترده، شفاف و قابل اتكايي به اعتراف و اقرار آژانس بين‌المللي انرژي اتمي از طرف جمهوري اسلامي ايران انجام شد و به نظر مي‌آيد منصفانه آن است كه پرونده بسته شود. دبير شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان كرد: بعيد است دليلي باشد كه چنين زمزمه‌هايي از طرف كسي قابل قبول باشد و اين ادعا مباني منطقي، عقلي، سندي و شاهدي داشته باشد. شمخاني تصريح كرد: اميد است چنين چيزي نباشد و البته من نيز درباره اين موضوع چيزي نشنيده‌ام.
دبير شوراي عالي امنيت ملي همچنين در پاسخ به پرسشي درباره وظايف و اعضاي هيئت نظارت بر اجراي برجام گفت: اين هيئت پنج وظيفه برعهده دارد و روشن است اما مصوبه شوراي عالي امنيت ملي آن است كه فعلاً در حد تشكيل اين هيئت اطلاع‌رساني شود و تصميم‌گيري درخصوص انتشار اطلاعات اعضاي هيئت نظارت بر برجام بعداً انجام خواهد شد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي با تأكيد بر پيوند بين مقوله امنيت با معيشت و اقتصاد گفت: امروز استقلال ما منوط به تقويت قدرت اقتصادي است.
   اقتصاد مقاومتي؛ نسخه اصلي
حل مشكلات كشور
شمخاني با اشاره به شرايط ويژه و جنگ اقتصادي عليه كشورمان افزود: اقتصاد مقاومتي نسخه اصلي حل مشكلات كشور است. دبير شوراي عالي امنيت ملي خاطرنشان كرد: بايد با يك اقتصاد بومي برگرفته از تجارب ملي، انقلاب، دوران جنگ تحميلي، مبارزه با سوداگري، بازار موازي، ترويج فرهنگ خريد محصولات داخلي و اولويت به بخش حياتي اقتصاد به تقويت توليد ملي و رقابتي در كشور كمك كنيم.
وي تصريح كرد: در اين مسير بايد با استفاده از فرصت تحريم و استفاده از ابزارهاي مالي و بيمه‌اي و فعال‌سازي فرصت‌هاي ويژه در منطقه آن را با برنامه اقتصاد مقاومتي ممزوج كنيم و به هسته‌هاي مركزي اقتصاد مقاومتي توجه داشته باشيم و توجه كنيم كه اقتصاد ما بايد درون‌زا و توليد ملي متكي بر توان داخلي باشد. شمخاني ادامه داد: اقتصاد كشور بايد مبتني بر اقتصادي باشد كه مزيت اصلي ما ملي و داخلي است و چنين ساختاري تسليم پذير نيست.
دبير شوراي عالي امنيت ملي افزود: هم‌اكنون حدود 760 هزار ميليارد تومان نقدينگي نزد مردم است و اين در شرايطي است كه صنعت با مشكل كاهش شاخص در بازار سرمايه به دليل كاهش توليد و فقدان نقدينگي مواجه است. شمخاني ادامه داد: اقتصادي كه مبتني بر معدودي از افراد باشد، آسيب‌پذير و اقتصاد دولتي نيز منشأ بروز فساد است. دبير شوراي عالي امنيت ملي گفت: در كنار حل مشكلات ساختاري و قوانين و سياستگذاري دولت براي تضعيف تحريم و تزريق انگيزه به مردم، عامل مهم و محرك ديگر ثبات در تصميم‌گيري است كه اهميت دارد و در برنامه اقتصاد مقاومتي همه ابعاد اين موضوع ديده شده است.
شمخاني با تأكيد بر اينكه تلاش 24 ماه گذشته و برجام فقط براي حل يكي از بخش‌هاي مشكلات اقتصادي كشور يعني تحريم است، گفت: ما مشكلات بنيادي زيادي داريم كه دولت تلاش كرد با برجام و لغو تحريم‌ها يكي از اين مشكلات را حل كند و چشم‌انداز آينده خوب است.
شمخاني افزود: اين روزها كه حوادث تلخ و جنايتكارانه در پاريس، در ضاحيه بيروت و سقوط هواپيماي روسي اتفاق افتاد و فهرست بلندي از اين جنايت‌ها وجود دارد، مشاهده مي‌كنيم كه به عنوان مثال در شهري مانند پاريس هفت نفر در يك شهر اقداماتي انجام دادند كه نه تنها در فرانسه وضعيت اضطراري اعلام شد بلكه كل اروپا شرايط اضطراري پيدا كرد.
دبير شوراي عالي امنيت ملي تأكيد كرد: اينكه در حادثه تروريستي مانند انفجار دفتر حزب جمهوري در سال 60 در ايران شرايط اضطراري اعلام نشد نشان دهنده پيوستي و قدرت ملي ايران است و در اقتصاد نيز بايد از اين تجربه مثبت استفاده كرد.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن