تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803299940




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواسته هایی که کروش را به در خروجی تیم ملی نزدیک کرده


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


خواسته هایی که کروش را به در خروجی تیم ملی نزدیک کرده ورزش > فوتبال ملی - کارلوس کروش توقعاتی از فدراسیون فوتبال دارد که شاید اگر یک مربی ایرانی جای او بود، چنین توقعاتی نداشت.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی تیم ملی مدت هاست که با جمعیت عظیمی از اهالی فوتبال ایران می جنگد. او مخالفان سرسختی دارد و خودش سرسخت تر از همه آن ها، حتی یک تنه با تمام این نفرات می جنگد. او همیشه خواسته هایی دارد که این خواسته ها، چند سال قبل با استقبال بیشتری در فوتبال ایران مواجه می شد و حالا مقابل این خواسته ها مقاومت می شود.
کروش روزهای اولی که به ایران آمده بود، هر حرفی می زد جامعه ورزش این طور با آن برخورد می کرد که خواسته های او، خواسته های شخصی است که با فوتبال روز دنیا آشناست. با روی باز از کروش استقبال می شد و فدراسیون هم سعی می کرد خواسته هایش را برآورده کند. اما هرچه گذشت، واکنش ها نسبت به این موضوع متفاوت شد.
حالا کار به جایی رسیده که برآورده کردن خواسته های کروش، هم برای فدراسیون سخت شده، هم باعث ناراحتی تعدادی از اهالی فوتبال می شود. نمونه آن، خواسته ای است که او درمورد میلاد محمدی داشت. کروش در جلسه ای که با مسئولان سازمان لیگ داشت، با آن ها هماهنگ کرده بود که بازی های جام حذفی همزمان برگزار شوند. اما میزبانی همزمان سپاهان و ذوب آهن در اصفهان و کمبود زمین برای برگزاری همزمان مسابقات این دو تیم در جام حذفی باعث شد که فدراسیون مسابقه راه آهن - سپاهان را در روز پنجشنبه و یک روز دیرتر از بازی پرسپولیس - ذوب آهن برگزار کند.
همین اتفاق باعث شد میلاد محمدی موقتا از لیست تیم ملی خط بخورد. کروش زمانی که میلاد محمدی وسایلش را جمع کرده بود تا به اردوی تیم ملی برود، به مسئولان تیم ملی گفت با او تماس بگیرند و بگویند که فعلا لازم نیست به اردو اضافه شود. کروش از این ناراحت بود که چرا تیم میلاد محمدی یک روز دیرتر بازی اش را انجام داده و میلاد نتوانسته مثل بقیه ملی پوشان استراحت کند.
کارلوس روی نام میلاد محمدی قلم کشید و این بازیکن را برای بازی با ترکمنستان به اردو راه نداد. این یکی از توقعاتی بود که کروش از مسئولان فوتبال ایران داشت اما امکانات فوتبال ایران جوابگوی آن نبود. کوتاه نیامدن کروش مقابل اسدی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم دیگر موضوعی بود که او را اخیرا وارد چالشی بزرگ کرده است. این ها شاید گوشه ای از درگیری های کروش در چند سال گذشته باشند، درگیری هایی که از طرفی باعث شده او قدرت خود را به رخ مخالفانش بکشاند و از طرفی آینده حضور این مربی در ایران را با ابهام مواجه کند.
حالا همه می خواهند بدانند همکاری تیم ملی ایران و کروش ادامه پیدا می کند یا نه. او در پایان مسابقه با گوام در پاسخ به این سوال که آیا به کارش در تیم ملی ایران ادامه می دهد یا نه، گفت: «واقعا نمی توانم در حال حاضر جواب محکمی به این سوال بدهم. اگر قدمهای من با رییس فدراسیون فوتبال و مسیرمان بتواند هماهنگ شود، می توانیم ادامه بدهیم اگر نه این کار صورت نمی گیرد. در حال حاضر نمی توانم به این سوال جواب بیشتری بدهم ولی بعد از 5 سال آهسته، آهسته دارم امیدها و اعتقادهایی که در این مسیر داشتم را از دست می دهم. البته آینده من به نقطه نظرها و تصمیمهای رییس و فدراسیون هم مرتبط خواهد شد.»
کروش و کفاشیان روز پنجشنبه جلسه ای مهم برگزار می کنند. جلسه ای درمورد ادامه همکاری کروش و این بار با اینکه به اندازه دفعات قبل سر و صدا به پا نشده، احتمال جدایی کروش بیشتر است.
43 43

کلید واژه ها: کارلوس کروش - تیم ملی فوتبال ایران - فدراسیون فوتبال -




سه شنبه 26 آبان 1394 - 15:40:58





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن