تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حكيم نيست آن كس كه مدارا نكند با كسى كه چاره اى جز مدارا كردن با او نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812860308




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دشان: ورزش رنگ و دين نمي شناسد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۱۴ب.ظ)
دشان: ورزش رنگ و دين نمي شناسد موج-سرمربي تيم ملي فرانسه به گفت و گو در مورد اتفاقات اخير پاريس پرداخت.
به گزارش خبرگزاري موج، ديديه دشان، سرمربي تيم ملي فوتبال فرانسه، ورزش را اتفاقي مي داند که باعث اتحاد کشورها مي شود.
نيروهاي تروريستي در جريان بازي دوستانه آلمان و فرانسه، اقدام به بمب گذاري در نقاط مختلف پاريس کردند و باعث شد پس از اتمام بازي، هواداران و بازيکنان درون زمين بمانند تا فضا براي خروج آن ها کاملا امن گردد. دشان معتقد است که در اين لحظات، فوتبال در مورد اقشار مختلف کشورهاي جهان نيست و ورزش به خصوص در اين لحظات، مي تواند باعث اتحاد همه دنيا شود.
وي در اين خصوص گفت:ما لباس هاي خودمان به رنگ قرمز، سفيد و آبي را در زمين، با افتخار و غرور بسيار خواهيم پوشيد. امروز بيش از هر زمان ديگري، فوتبال در مورد رنگ ها و مذهب ها نيست. بلکه همه کنار هم در اين ورزش هستند و اين راهي است که مردم اقشار مختلف را متحد مي کند و مهم است که به آن ادامه دهيم. ما در اين جا نماينده کشورمان هستيم و در اين لحظه تلخ، افتخار مي کنيم که يک فرانسوي هستيم. اين مسابقه سراسر از احساسات بود. اين روشي است که ما مي خواهيم در زمين بازي کنيم. ورزش باعث اتحاد کشورها و ايالت ها است. نماينده هاي متحد از هر کشور، که با زبان ها و فرهنگ هاي متفاوت در کنار هم قرار مي گيرند. به حرف هاي لاسانا ديارا در مورد اين فاجعه توجه کنيد. ورزش هيچ رنگ يا مذهبي نمي شناسد. هميشه اين گونه بوده است و بايد اين گونه نيز باقي بماند.
او در مورد اتفاقات هنگام بازي ادامه داد:ما روي بازي خودمان متمرکز بوديم و صداي دو يا سه انفجار شنيديم بدون آن که بدانيم دقيقا چه اتفاقي افتاده است. شما از اتفاقي که افتاده بود، حيرت زده شده بوديد ولي ما در آن زمان فقط روي بازي خودمان تمرکز کرده بوديم. ما نمي دانستيم چه اتفاقي افتاده است و پس از پايان بازي که همه چيز مشخص شد، متوجه شديم که حادثه هاي فاجعه باري در بيرون از زمين بازي و مرکز پاريس رخ داده است. وقتي همه چيز مشخص شد، آلماني ها مي خواستند در استاديوم بمانند، چيزي که خلاف عقيده دولت فرانسه و نيروهاي امنيتي بود. در آن لحظه، ما پيش آن ها رفتيم و صحبت کرديم و اين مهم بود که پيش آن ها بمانيم تا فضا کامل براي خروج از ورزشگاه امن شود. ما به اردوي خود در همان ساعات اوليه بازگشتيم و سعي کرديم غذا بخوريم و استراحت کنيم، اما با اين اتفاقات، انجام اين کارها براي ما بسيار سخت بود. شب نيز بسيار سريع سپري شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن