تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812932497




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم شفاف سازی عملکرد در شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی زنجان


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: لزوم شفاف سازی عملکرد در شرکت های خدماتی شهرک های صنعتی زنجان استان‌ها > زنجان - مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان از برگزاری مجمع عمومی و فوق العاده شرکت خدماتی شهرک صنعتی اشراق زنجان در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر صیدی در این رابطه اظهار کرد: با توجه به این که روز گذشته 25 آبان ماه بيش از 110 واحد صنعتي برای شرکت در جلسه مجمع عمومي آمده بودند ولي تعداد سهام واحدهاي صنعتي شركت كننده به حد نصاب نرسيد و مجمع عمومی این شركت به روزهاي آينده موکول شد. وي اضافه كرد: براي رسميت يافتن جلسه در مرحله اول حضور صاحبان 24 هزار سهم الزامي بود كه افراد حاضر حدود 12 هزار سهم داشتند.
مدير عامل شركت شهرك هاي صنعتي با بيان اينكه شخصا در تمام اوقات اداري و غير اداري پاسخگوي مديران محترم واحدهاي صنعتي مي باشد گفت: هيات مديره فعلي شركت خدماتي شهرك صنعتي اشراق زنجان، عليرغم وجود مشكلات و نواقص در شهرك، در مجموع عملكرد قابل قبولي داشته و اميدوارم با همراهي و همكاري واحدهاي صنعتي و ايجاد همدلي و همزباني بين بخش خصوصي و دولتي بر مشكلات و نواقص موجود غلبه كرد.
صيدي ضمن تاكيد بر لزوم شفاف سازي عملكرد شركت هاي خدماتي خاطر نشان ساخت: واحدهاي صنعتي با خريد سهام شركت خدماتي و پيگيري مداوم كارها از هيات مديره شركت خدماتي مي توانند نقش عمده اي در بهسازي شهرك و نيز حل معضلات موجود داشته باشند و در مقابل مسئولان شهرك نيز بايستي ضمن رفع مشكلات موجود نسبت به شفاف سازي عملكرد خود و نيز ارائه گزارشات مستند و مستدل از كارهاي انجام گرفته، از بروز هرگونه ابهام و سوءتفاهم جلوگيري نمايند.
گفتني است شهرك صنعتي اشراق زنجان با وسعت 419 هكتار يكي از شهركهاي تراز اول شهرستان و استان زنجان به حساب مي آيد كه داراي امكانات آب، برق، گاز، شبكه راه آهن در حال احداث، ساختمان كسب و كار، ايستگاه مجهز به خودروي آتش نشاني و شبكه جمع آوري و تصفيه خانه فاصلاب مي باشد.

کلید واژه ها: استان زنجان - زنجان -




سه شنبه 26 آبان 1394 - 12:08:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن