تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820883767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کابل سفير پاکستان را احضار کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۱:۱۹ق.ظ)
کابل سفير پاکستان را احضار کرد موج - وزارت امور خارجه افغانستان، به دنبال کشته شدن سه پليس مرزي افغانستان بر اثر گلوله باران از سوي پاکستان، سفير اين کشور را احضار کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج، وزارت امور خارجه افغانستان، سفير پاکستان را به منظور پاسخگويي درباره نقض مقررات توسط سربازان پاکستاني در مرز مشترک دو کشور در ولايت پکتيکا احضار کرد. به گفته اين وزارتخانه، بر اثر نقض مقررات از سوي سربازان پاکستاني، سه پليس مرزي افغانستان کشته شده اند.
نصير احمد انديشه، معاون وزير امور خارجه افغانستان، اعتراض شديد کابل را به معظم علي، سفير پاکستان در افغانستان، اعلام کرد. انديشه توضيح داد: چنين حملاتي خلاف قوانين و استانداردهاي بين المللي است و با اصول همسايگي مطابقت ندارد.
معاون وزير امور خارجه افغانستان تصريح کرد: اقدامات نادرست از سوي پاکستان در مرزهاي مشترک با افغانستان در حالي که روابط سياسي دو کشور در شرايط حساسي قرار دارد، به مصلحت کابل و اسلام آباد نيست. حملات پاکستان به مواضع افغانستان و کشته شدن پليس هاي مرزي انديشه هاي تلافي جويانه را در افکار عمومي مردم افغانستان تقويت مي کند.
انديشه خواستار اقدام جدي اسلام آباد براي جلوگيري از حملات مشابه در آينده شد و گفت: اسلام آباد بايد حسن نيت خود را در ارتباط با کابل در عمل نشان دهد.
سفير پاکستان وعده داد که نگراني هاي کابل را به مقامات اسلام آباد انتقال دهد و خواستار اقدام جدي مسوولان کشور خود درباره اين حادثه شود.
درگيري مرزي ميان افغانستان و پاکستان پس از باز کردن يک دروازه در مرزهاي مشترک دو کشور توسط اسلام آباد صورت گرفت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن