تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821187226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مراسم افتتاح استودیوی ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مراسم افتتاح استودیوی ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم برگزار شد
مراسم افتتاح استودیو ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم صبح امروز برگزار شد.

مراسم افتتاح استودیوی ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم برگزار شد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان مراسم افتتاح استودیو ضبط خاطرات شهدا و رزمندگان مدافع حرم (سردار شهید حاج حسین همدانی) صبح امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن برگزار شد.
  احمدلو رئیس فرهنگسرای بهمن در این نشست اظهار داشت: وقایع پدید آمده در حوزه ایثار و مجاهدت وقایع ارزنده‌ای است که باید عینا به نسل بعدی منعکس گردد رخدادهایی که در دفاع مقدس پیش آمده جنگ تحمیلی را به یک گنج تبدیل نموده است عزیزانی که در عرصه دفاع با دست خالی مبارزه و جان‌فشانی در حوزه علمی و عملی خود را آغاز کردند و آثاری را از خود برجای گذاشتند که می‌تواند برای همگان و نسل بعدی آموزنده باشد.
وی افزود: اقداماتی در مورد انتشار آثار درخصوص ایثارگران شده و شهر تهران به انضمام شهر ری 26 هزار خانواده شهید دارد اگر از مسئولین سوال شود که به چه اندازه خاطرات و آثار از این شهیدان جمع‌آوری شده است قطعا عدد پایینی ارائه خواهد شد این پروژه که به نام سردار شهید همدانی مزین شده است با این هدف صورت گرفته که شهدای از این دست در اذهان مردم باقی بماند. وی تصریح کرد : فیلم‌نامه‌ها و نمایشنامه‌های که در مورد ایثار، جهاد و شهادت تولید می‌شوند باید براساس واقعیات و مستندات تنظیم گردند از این‌رو بهتر است مسائل از زبان خانواده محترم این شهیدان معزز به رشته تحریر دربیاید.
احمدلو گفت: فرهنگ دفاع مقدس آنقدر غنی است که بدون حذفیات و اضافه هم مطلوب و دلنشین است چرا که از بطن جامعه برآمده است منتهی وقتی نقل قول صورت می‌گیرد در واقع الگوها امکان دسترسی راحت تری به جامعه پیدا می‌کند شهدا ستاره‌های آسمان انقلاب اسلامی هستند در واقع این ستاره‌ها راهنمای مسیر گمشدگان انقلاب تلقی می‌گردند.
انتهای پیام/  


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

یاد و خاطره شهدای مدافع حرم در محل کار
جوان‌ترین شهید «مدافع حرم» در «عملیات محرم»+عکس





۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن