تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):در پاسخ به كسى كه عرض كرد: من در عمل ناتوانم و نماز و روزه كم به جا مى آورم اما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815563652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجلس آتي مجلس حامي محيط زيست باشد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۳۱ق.ظ)
مجلس آتي مجلس حامي محيط زيست باشد موج - ابتکار بيان داشت: اميد است با مشارکت گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي رأي شاهد انتخاب نمايندگاني با دغدغه زيست محيطي و تشکيل مجلس حامي محيط زيست باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، معصومه ابتکار در جمع تشکل‌هاي زيست محيطي استان فارس بدون اشاره به دوره خاصي از مجلس شوراي اسلامي برخي از تصميم گيري‌هاي قوه مقننه را تلويحاً مورد نقد قرار داد.
وي اظهار داشت: مجلس شوراي اسلامي هم مي‌تواند حامي محيط زيست باشد و هم مي‌تواند سد راه توسعه پايدار باشد، مجلس مي‌تواند لايحه انحلال سازمان محيط زيست را ارائه کند، اين نوع مجلس چگونه مي‌تواند دغدغه محيط زيست داشته باشد.
وي با بيان اينکه مجلس مي‌تواند مانع برنامه‌هاي نظارتي محيط زيست باشد، گفت: مجلس شوراي اسلامي مي‌تواند موضوع محيط زيست را سياسي جلوه دهد و از مشکلات و چالش‌هاي محيط زيست بهره برداري سياسي کند، در انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي مردم بايد مؤلفه‌هاي محيط زيست را هم در نظر بگيرند.
وي انتخابات مجلس را بسيار مهم ارزيابي کرد و گفت: ما در اين انتخابات نمايندگاني شجاع و با درايت انتخاب خواهيم کرد، نمايندگاني با سلامت نفس و به رسالت ملي خود در اين زمينه عمل مي‌کنيم.
ابتکار در بخش ديگري از سخنانش با بيان اينکه چالش‌هاي فراوان در حوزه محيط زيست وجود دارد، گفت: برخي از اين چالش‌ها به بحران تبديل شده است، بحران‌هايي که براي حل آن نياز به مشارکت مردم و تشکل‌ها و همکاري ساير قوا داريم.
معاون رييس جمهوري به ديدار سال گذشته با مقام معظم رهبري اشاره کرد و گفت: در اين ديدار رهبر معظم انقلاب مطالب مهمي ايراد کردند و خط و مشي اصلي حرکت محيط زيست را ترسيم فرمودند، رئيس جمهوري هم بارها بر موضوع مشارکت مردم در محيط زيست تاکيد دارند، تشکل‌هاي زيست محيطي بايد به اين خط و مشي‌ها توجه داشته باشند.
رئيس حفاظت محيط زيست همچنين بر نقش جوامع محلي در تصميم گيري‌هاي زيست محيطي تاکيد کرد و گفت: نقش جوامع محلي در تصميم گيري‌هاي محيط زيست انکار ناپذير است، اگر تشکل‌هاي زيست محيطي و رسانه‌ها در فضايي توأم با اخلاق و فضاي قانوني در اين عرصه حضور داشته باشند شاهد اقدامات فراقانوني و اختلاس‌ها نخواهيم بود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن