تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814672558




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر محمودآباد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: افتتاح نمایشگاه کتاب در شهر محمودآباد استان‌ها > مازندران - همزمان با هفته کتاب و مطالعه نمایشگاه بزرگ کتاب به همت اداره کتابخانه عمومی شهرستان محمودآباد برگزار شد.

به گزارش خبرانلاین ازمحموداباد این نمایشگاه پیش از ظهر امروز و با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره کتابخانه عمومی و مدیر روابط عمومی فرمانداری و معاون آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد و دانش آموزان و اعضای کتابخانه عمومی در سالن گالری کتابخانه علامه دشتی محمودآباد افتتاح شد.
نادعلی صابر رئیس اداره کتابخانه عمومی شهر محمودآباد در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و با هدف آشنایی شهروندان با آخرین انتشارات کتاب و ایجاد انگیزه برای مطالعه و ارتقاء شاخص رشد مطالعه در جامعه برگزار میگردد.
وی گفت: در این نمایشگاه 2000 جلد کتاب با 500 عنوان در حوزه های ادبی ، علمی ، آموزشی و درسی و اخلاق و روانشناسی جهت بازدید و خرید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.
رئیس اداره کتابخانه عمومی محمودآباد گفت: به منظور تشویق نوجوانان و جوانان محمودآبادی به مطالعه کلیه کتابهای ارائه شده در نمایشگاه با 20 % تخفیف به دانشجویان و دانش آموزان ارائه شده و این نمایشگاه به مدت 15 روز دایر می باشد.
وی همچنین از برگزاری همایش تجلیل از کتابخوانان و نویسندگان برتر شهرستان محمودآباد خبر داد و گفت: در نظر است از خیرین اهدا کتاب و فعالان حوزه کتابخوانی و مطالعه طی مراسمی در روز چهارشنبه 27 آبان در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر تجلیل و قدردانی بعمل آید.

کلید واژه ها: استان مازندران -




سه شنبه 26 آبان 1394 - 06:14:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن