تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تا ده ميل اطراف قبر حسين بن على عليه‏السلام بركت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812967877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عفو گروهی از سربازان فراری توسط فرماندهی کل قوا


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تهران -ایرنا - جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از عفو گروهی از سربازان فرار از خدمت دارای 8 سال و بیش از آن با موافقت فرماندهی کل قوا خبر داد.
به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی ستاد کل نیروهای مسلح ،سر تیپ دوم پاسدار موسی کمالی با اعلام این خبر افزود: مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح تمامی مشمولان که مدت 8سال و بیش از آن فرار از خدمت دارند را عفو کردند.
وی با بیان اینکه این تصمیم به معنای عفو خدمت سربازی این افراد نیست ،تاکید کرد: این دسته از افراد دیگر پرونده شان به مراجع قضائی ارسال نشده و پرونده شان مختومه خواهد بود و می توانند برابر روال جاری کشور به سربازی اعزام شده و خدمت خود را انجام دهند.
جانشین اداره سرمایه های انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: همچنین این افراد می توانند با پرداخت جریمه از انجام دوره خدمت ضرورت معاف شوند.
وی ادامه داد: تمامی سربازان فراری واجد شرایط در این خصوص تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر پلیس + 10 نسبت به ثبت نام جهت اعزام به خدمت سربازی ویا پرداخت جریمه اقدام کنند.
اجتمام (1)**2181 / 1200 [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری جمهوری اسلامی ]
عفو گروهی از سربازان فراری توسط فرماندهی کل قوا






دوشنبه ، ۲۵آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن