تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):همانا نفرت انگیزترین مخلوق خدا بنده ای است که مردم از شرّ زبان او پرهیز می کنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819000982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازديدجهانگيري و آخوندي از ترمينال «سلام» فرودگاه بين‌المللي امام(ره)


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ آبان ۱۳۹۴ (۱۲:۵۴ب.ظ)
بازديدجهانگيري و آخوندي از ترمينال «سلام» فرودگاه بين‌المللي امام(ره) موج - اسحاق جهانگيري اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور به همراه عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي صبح امروز از ترمينال «سلام» فرودگاه بين‌المللي امام خميني(ره) بازديد کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري معاون اول رئيس جمهور به همراه عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي امروز دوشنبه ۲۵ آبان از ترمينال زيارتي در حال ساخت در فرودگاه بين‌المللي تحت عنوان «ترمينال سلام» بازديد کردند و در جريان آخرين وضعيت عمليات اجرايي اين ترمينال قرار گرفتند.
در اين بازديد اکبر ترکان ديبر شوراي عالي مناطق آزاد تجاري و صنعتي و ويژه اقتصادي، سيد حسين هاشمي استاندار تهران، علي عابدزاده رئيس سازمان هواپيمايي کشوري، اصغر فخريه کاشان قائم مقام وزير راه و شهرسازي در امور بين‌الملل و محمود نويدي مديرعامل شرکت شهر فرودگاهي امام خميني نيز حضور داشتند.
ترمينال سلام ترمينال زيارتي فرودگاه بين‌المللي امام خميني با ظرفيت حدود ۵ ميليون مسافر در سال است که عمليات اجرايي آن از سال ۱۳۸۹ آغاز شد اما به دليل مشکلات مالي در سال ۹۱ با پيشرفت فيزيکي ۱۲ درصدي متوقف شد.
اما عمليات اجرايي اين پروژه پس از حدود دو سال توقف با دستور وزير راه و شهرسازي از ۱۵ فروردين امسال با استقرار تيم جديد آغاز شد.
بر اساس اين گزارش، در حال حاضر پروژه ترمينال سلام با پيشرفت بيش از ۴۰ درصدي در حال ساخت است و بر اساس برنامه زمان‌بندي، عمليات اجرايي اين پروژه تا پايان تيرماه ۹۵ تکميل مي‌شود.
پروژه ترمينال سلام در دو طبقه به علاوه همکف ساخته مي‌شود که طبقه همکف براي خدمات بار مسافران، طبقه اول ويژه ارائه خدمات پاسپورت همچنين ورودي و خروجي مسافران و طبقه دوم نيز به عنوان سالن ترانزيت مورد استفاده قرار مي گيرد؛ همچنين در اين ترمينال، نصب سه پل تلسکوپي براي انتقال مستقيم مسافران به داخل هواپيما بدون استفاده از اتوبوس برنامه‌ريزي شده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن