تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشبخت كسى است كه سراى باقى را كه نعمتش پايدار است بر سراى فانى كه عذابش بى‏پاي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقام اماراتی: شبکه الجزیره تروریست پرور است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: مقام اماراتی: شبکه الجزیره تروریست پرور است
پایگاه خبری امارات 71 روز دوشنبه به نقل از ضاحی خلفان معاون رییس پلیس دبی نوشت: شبکه تلویزیونی الجزیره شبکه ای است که تروریست می پروراند و همگان تولیدات آن را مشاهده کرده اند.
 به گزارش نامه نیوز، وی در صفحه توییتر خود گفت: الجزیره یکی از بنگاه های خبر پراکنی خطرناک برای ایجاد عناصر تروریستی در منطقه کشورهای عربی و صدور آنها به خارج و در جهت مصالح و منافع رژیم صهیونیستی است.
 
خلفان گفت که شبکه تلویزیونی الجزیره قطر را مزدور و درخدمت اهداف جهانی رژیم صهیونیستی توصیف کرد.معاون رییس پلیس دبی افزود: او افزود که اگر الجزیره در شعار خود مبنی بر ضرورت بر دموکراسی و صندوق های انتخابات ریاست جمهوری صداقت دارد و دروغ نمی گوید پس اول از همان دوحه شروع کند و الا دیگر حرفی نزند.
 
وی فعالیت شبکه الجزیره را در راستای نابود کردن و آتش زدن مردم فقیر در هربخشی از جهان توصیف کرد.
 
خلفان افزود: دهها نفر از کارکنان الجزیره مشروب خوارند ولی از جهاد اسلامی و اخوان المسلمین و حقوق آنها سخن می گویند در حالی که بیشتر کارکنان این شبکه اصلا ارتباطی با اسلام و یاری اسلام ندارند.
 
پایگاه خبری اماراتی در پایان گزارش خود به نقل از فعالان اینترنتی، ضاحی خلفان معاون رییس پلیس دبی را فردی فتنه گر خواند که هر از گاهی درخور حوادث واقع شده در کشورهای عربی سخنانی پر سرو صدا و مخالف با تمایلات مردم کشورهای عرب خلیج فارس ایراد می کند.


منبع: ایرنا


۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن