تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815389149




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چرا عنوان Darksiders II: Deathinitive Edition با نرخ فریم 60 اجرا نمی‌شود؟


واضح آرشیو وب فارسی:پردیس گیم:

چند هفته پیش، عنوان Darksiders II: Deathinitive Edition برای Xbox One و PS4 عرضه گردید. در حالی که رزولوشن آن برروی هر دو کنسول 1080p بود، با نرخ فریم 30 اجرا می‌شد. حداقل از چنین عنوانی که سه سال پیش، آن هم برای نسل هفت عرضه شده، انتظار می‌رفت که برروی 60 فریم قفل باشد! در همین راستا، به تازگی آقای John Pearl کارگردان طراحی DarkSiders II ، طی مصاحبه‌ای با وبسایتGamingBolt در این مورد توضیح داد : "در ابتدا، ما می‌دانستیم که چگونه به نرخ فریم 60 دست یابیم اما می‌دانستیم که این امر بسیار چالش انگیز است. با توجه به اینکه سایر بازی‌ها به این نرخ فریم دست یافتند، شاید ساده به نظر برسد. درحالی که چنین دستاوردی، به چگونگی ساخته شدن بازی و نحوه‌ی عملکرد موتور برروی کنسول بستگی دارد. در پایان ما مجبور بودیم که جهت دستیابی به 60 فریم، برخی از قسمت‌های بازی را از ابتدا انجام دهیم. همین الان هم نرخ فریم در برخی از مناطق 60 و در برخی دیگر 30 است. بنابراین اگر ما نرخ فریم را به صورت "باز" قرار می‌دادیم، تغییر فریم موجب ارائه‌ی تجربه‌ی نه چندان دلنشینی می‌شد." "علاوه بر این، بحث موتور (انجین) هم مطرح است؛ برای اینکه موتور بتواند یک بازی را برروی هر دو کنسول، با نرخ فریم 60 اجرا کند، باید از زمان ساخت اینگونه طراحی شود. یا برروی یک موتور معمولی (که برای پشتیبانی از نرخ فریم 60 طراحی نشده) کار های سنگینی انجام گیرد تا به هدف مورد نظر دست یابد. موتوری که نسخه‌ی اول و دوم DarkSiders با آن ساخته شدند، برای نرخ فریم 60 بهینه سازی نشده بود. بنابراین هسته‌ی موتور جهت ارائه‌ی تغییرات بصری عمده، به تعمیرات اساسی نیاز داشت. البته برای رسیدن به نرخ فریم 60 کلک هایی هم وجود دارد که موجب کاهش رزولوشن می‌شود. در نهایت ما تصمیم گرفتیم که رزولوشن 1080p و نرم فریم ثابت 30 را ارائه دهیم، تا اینکه بخاطر 60 فریم، رزولوشن پایینی در نظر بگیریم.." شایان ذکر است که بازی DarkSiders III هم اکنون در دستِ ساخت است.



24 آبان 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پردیس گیم]
[مشاهده در: www.pardisgame.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


علم و فناوری

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن