تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانش آموزان لرستاني در مسابقات ورزشي 71 مدال کشوري گرفتند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۹:۳۲ب.ظ)
دانش آموزان لرستاني در مسابقات ورزشي 71 مدال کشوري گرفتند موج - اليگودرز-معاون تربيت بدني وسلامت آموزش وپرورش لرستان گفت : دانش آموزان لرستاني تابستان امسال در مسابقات ورزشي کشوري71 مدال طلا ،نقره وبرنز کسب کردند.
به گزارش خبرگزاري موج، فريد بهرامي در حاشيه بازديد از مدارس شهرستان اليگودرز افزود: المپياد درون مدرسه اي طرح ملي قابل انعطاف وکم هزينه اي است ،که مدت دوسال در سطح کشور اجرا مي شود و مهمترين هدف اين طرح مدرسه دانش آموزمحوري در فعاليت هاي مدرسه است .
وي خاطر نشان کرد: آموزشگاهها برنامه هاي خاصي براي فعاليتهاي ورزشي دانش آموزان تدارک مي بينند که چون اين برنامه ها به نوعي تحميلي است و دانش آموزان نقشي در اجراي آن ندارند ممکن است که براي آنها با اضطراب همراه باشد اما در طرح المپياد ورزشي درون مدرسه اي چون دانش آموزان را دخيل مي کند و نقش اصلي را بر عهده آنها مي گذارد سبب پويايي و نشاط بيشتر آنها مي شود و تنوع در رشته هاي ورزشي هم باعث مي شود تا شاهد اجراي بازيهاي بومي ومحلي متناسب با شرايط منطقه باشيم.
بهرامي مهمترين وظيفه آموزش وپرورش را استعداد يابي و توسعه ورزش همگاني دانست وبيان کرد: همه طرح هايي که در پايه هاي مختلف تحصيلي اجرا شده است در راستاي کيفيت بخشيدن به درس تربيت بدني در مدارس مي باشد و شناخت استعدادها و پرورش آن بايد در مدارس انجام شود.
وي به کسب موفقيت هاي دانش آموزان در سطح کشور اشاره نمود و گفت: امسال دانش آموزان در فصل تابستان 71 مدال طلا ،نقره وبرنز در مسابقات کشوري کسب کردند که از جمله مي توان به کسب مقام دوم در بخش ابتکارات آسيبهاي اجتماعي و کسب 9 مقام در دربخش سلامت از سوالات رياست جمهوري اشاره کرد.
معاون تربيت بدني وسلامت آموزش وپرورش لرستان در ادامه گفت :طرح جديد حياط پويا نيز به مدارس ابلاغ شده است ودر اين طرح کف حياط مدرسه با استفاده از نقاشي هاي هدفمند طراحي مي شود تا دانش آموز را به حرکت وادارد و علاوه بر آن ورزش صبحگاهي مدارس هم با شور ،نشاط و رغبت بيشتري اجرا شود.
وي در ادامه به توزيع حدود 2 ميليارد ريال امکانات ورزشي در سطح استان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با پيگيري ها و تلاش فراوران در سال گذشته حدود 2 ميليارد ريال امکانات ورزشي به مدارس اختصاص يافت ولي با توجه به فعاليت 4هزار و200آموزشگاه اين امکانات کافي نيست.
بهرامي شهرستان اليگودرز را از قطبهاي خوب ورزشي کشور دانست وگفت : شهرستان اليگودرز داراي استعداد هاي مختلف در زمينه رشته هاي ورزشي است ولي به علت پراکندگي و گستردگي اين منطقه وکمبود امکانات همه دانش آموزان نمي توانند از تجهيزات ورزشي بهره مند شوند.

معاون تربيت بدني وسلامت آموزش وپرورش لرستان با اشاره به سياست هاي ورزشي در ساخت فضاهاي ورزشي نوساز اشاره کرد وگفت : بر اساس سياست جديد بايد فضاهاي ورزشي در آموزشگاههاي ابتدايي حدود 500متر مربع و در آموزشگاههاي متوسطه حدود 1200متر مربع درجنب مدارس در نظر گرفته شود.


















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن