تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801185995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نمايشگاه کتاب گيلان فردا در رشت افتتاح مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۸:۴۳ب.ظ)
با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي؛ نمايشگاه کتاب گيلان فردا در رشت افتتاح مي‌شود موج - رشت- مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان از افتتاح يازدهمين نمايشگاه کتاب استان گيلان با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در رشت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، فيروز فاضلي، مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان گيلان، با اعلام اين خبر اظهار کرد: دويست و نود و دومين نمايشگاه کتاب استاني به همت موسسه نمايشگاه‌هاي فرهنگي ايران و با حمايت معاونت امور فرهنگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان گيلان برگزار مي‌شود.
وي با اشاره به تخفيف ٣٠ درصدي فروش کتاب در اين نمايشگاه، تصريح کرد: تمامي ناشران حاضر در نمايشگاه کتب خود را با تخفيف حداقل ١٠ درصدي عرضه مي‌کنند و ٢٠ درصد تخفيف با خريد بن‌کارت الکترونيک در غرفه بانک عامل مستقر در نمايشگاه ممکن مي‌‌شود.
فاضلي با بيان اينکه امسال ٥٠٠ ميليون ريال از سوي اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان براي بن تخفيف يازدهمين نمايشگاه بزرگ کتاب گيلان تخصيص داده شده است، ادامه داد: اين نمايشگاه با حضور ٣٤٥ ناشر از سراسر کشور و با ارايه ٣٤ هزار عنوان کتاب در زمينه‌هاي مختلف برگزار مي‌شود.
اين مسئول فرهنگي با بيان اينکه تعداد کل غرفه‌هاي در نظر گرفته شده براي اين نمايشگاه ٢٠٨ غرفه است، افزود: ناشران پرمخاطب کشوري همچون اميرکبير، نگاه، ني، علمي فرهنگي، قرمز، گاج، قلم‌چي، گل‌واژه، مهر، ماه نو، خانه زيست‌شناسي و... به همراه ٢٥ ناشر از استان گيلان به صورت مستقيم در اين نمايشگاه شرکت کرده‌اند.
فاضلي با بيان اينکه در بخش فروش متمرکز اين نمايشگاه، ٣٠ ناشر، کتاب‌هاي خود را عرضه مي‌کنند، متذکر شد: همچنين در مدت هفت روز برپايي نمايشگاه، ١٩ برنامه جنبي از قبيل رونمايي کتاب و نشست‌هاي تخصصي در حوزه جنگ نرم، فرهنگ، دفاع مقدس، فرق و مذاهب، خانواده و... در غرفه برنامه‌هاي جنبي نمايشگاه برگزار مي‌شود.
مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان در پايان يادآور شد: يازدهمين نمايشگاه کتاب استان گيلان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين محمدرضا حشمتي، معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، ساعت ١٠ صبح فردا، ٢٥ آبان، در رشت افتتاح مي‌شود.
گفتني است، يازدهمين نمايشگاه بزرگ کتاب گيلان از ٢٥ آبان تا يکم آذر ١٣٩٤ در محل دايمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي استان واقع در کيلومتر 5 جاده رشت به تهران برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 7]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن