تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820398777




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي کامل پليس لرستان در استقبال از زائران اربعين حسيني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ آبان ۱۳۹۴ (۱۷:۷ب.ظ)
فرمانده انتظامي لرستان: آمادگي کامل پليس لرستان در استقبال از زائران اربعين حسيني موج - خرم آباد - فرمانده انتظامي لرستان از آمادگي کامل پليس استان در استقبال از زائران اربعين حسيني خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار محمد قنبري در ديدار با مدير کل پست استان و بازديد از ساختمان جديد اين اداره گفت: شما که با خلوص نيت به مردم خدمت مي کنيد نزد خداوند اجر عظيمي داريد.
وي با اشاره به نزديک بودن اربعين حسيني و اينکه استان لرستان، مسير ورود و خروج زائران اربعين حسيني است، گفت: در سال گذشته با برنامه ريزي مناسب توانستيم اين موضوع را به طور شايسته مديريت کنيم و بحمدالله مشکل خاصي نداشته ايم، امسال نيز با بسيج نيروها در سطح استان و اعزام اکيپ هايي به عنوان نيروي کمکي به استان ايلام تلاش مي کنيم به نحو احسن از زائران اباعبداله الحسين استقبال خوبي داشته باشيم.
وي خدمت در نظام مقدس جمهوري اسلامي تحت زعامت مقام عظماي ولايت و فرماندهي معظم کل قوا را افتخار بزرگي براي کليه خدمتگزاران دانست و افزود: بر خود مي بالم که سرباز کوچکي از اين خيل عظيم فداييان رهبري هستم.
فرمانده انتظامي استان لرستان با اشاره به فرمايشات اميرالمومنين علي (ع) که فرصت ها به مانند ابر زودگذر هستند، گفت: بايد اين فرصت ها راغنيمت بشماريم و آنها را به بطالت نگذرانيم و با تمام وجود، به خلق خدا خدمت کنيم.
سردار قنبري با بيان اينکه ما به دنبال ارتقاي احساس امنيت در بين مردم هستيم، همکاري کليه دستگاه ها رامثمرثمر دانست و گفت: آرامش و امنيت حاکم در جامعه زمينه ساز فعاليت هاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي است.
در ادامه اين ديدار، مهندس حاتم سليماني، مدير کل پست لرستان، ضمن تقدير از فرمانده و مجموعه انتظامي استان در بر قراري نظم و امنيت تصريح کرد: امروز شما در قلب مردم جايگاه خوبي داريدو براي ما افتخار بزرگي است که پليس، با وجدان کاري به مردم خدمت مي کند.
مدير کل پست استان لرستان با اشاره به اينکه با وجود پليس با اقتدار و زحمت کش، بحمداله امنيت در اين استان حرف اول را مي زند، خاطر نشان کرد: با توجه به ناامني هاي موجود در اطراف کشور، امروز با مجاهدت هاي نيروهاي امنيتي و انتظامي شاهد امنيت مطلوبي در ايران اسلامي هستيم.
وي با اشاره به همکاري مجدانه فرمانده انتظامي استان در بخش خدمت رساني به مردم گفت: به زودي در اين اداره بخش تشخيص هويت راه اندازي مي شود.
مهندس سليماني در پايان از راه اندازي سامانه 193 جهت پاسخگويي به هم استاني هاي عزيز در اين اداره کل خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن