تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد كه بدترين بدها، علماى بدند و بهترين خوبان علماى خوبند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801201338




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تهدید تروریستی علیه فرانسه، آمریکا و ایران


واضح آرشیو وب فارسی:تراز: تراز: وزیر خارجه عراق گفت که سرویس اطلاعاتی کشورش به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد فرانسه، آمریکا و ایران در میان کشورهایی هستند که تروریست‌ها قصد دارند آنها را هدف حملات تازه خود قرار دهند.

به گزارش تراز ،ابراهیم الجعفری، وزیر خارجه عراق، روز شنبه ۲۳ آبان گفت که سرویس اطلاعاتی کشورش به اطلاعاتی دست یافته که نشان می‌دهد فرانسه، ایالات متحده و ایران در میان کشورهایی هستند که تروریست‌ها قصد دارند آنها را هدف حملات تازه خود قرار دهند.وزیر خارجه عراق این مطلب را در پیامی اینترنتی در حاشیه گفت‌وگوهای وین درباره بحران سوریه اعلام کرده‌است.به گزارش رادیو فردا، وی در این باره به خبرنگاران گفت که ایران، فرانسه و ایالات متحده را در جریان موضوع تهدید تازه قرار داده است؛ وی اما جزئیات دیگری در مورد این تهدیدات تازه و چند و چون دست‌یابی به آن ارائه نداد.به گزارش خبرگزاری رویترز، تلاش این خبرگزاری برای دریافت جزئیات بیشتر از یکی از سخنگویان وزیر خارجه عراق نیز بی‌نتیجه بوده است.


منبع: جام نیوز



زمانبندی انتشار: 24 آبان 1394 - 15:01





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تراز]
[مشاهده در: www.taraznews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن