تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795838




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار کرمانشاه: مدیران اجرای پروژه‌های عمرانی را منوط به تامین اعتبار نکنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار کرمانشاه: مدیران اجرای پروژه‌های عمرانی را منوط به تامین اعتبار نکنند استان‌ها > کرمانشاه - ایسنا نوشت: استاندار کرمانشاه گفت: مدیران جهت اجرای پروژه های عمرانی باید به دنبال برنامه ها و ایده های جدید باشند و اجرای آنها را تنها به تأمین اعتبارات منوط نکنند.

اسدالله رازانی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان بیان کرد: در این شورا رویه هایی را پیش خواهیم گرفت که دستگاه ها در خصوص روند اجرای پروژه های عمرانی خود بهتر عمل کنند تا ضمن ایجاد زمینه های لازم برای سرعت در اجرای پروژه ها، کیفیت پروژه ها نیز مدنظر قرار داده شود. وی با اشاره به طرح موضوع کمبود تخصیص اعتبارات از سوی مدیران دستگاه های اجرایی جهت اجرای پروژه ها، خاطرنشان ساخت: طی سالیان گذشته همواره با این مشکل روبرو بوده ایم و در بعضی از سال ها به علت کاهش قیمت نفت و بعضی مسائل این موضوع حادتر شده است، بنابراین باید تلاش شود تا در سال هایی که کمبود اعتبارات شدیدتر است در اجرای پروژه های عمرانی بهتر و دقیق تر کار کنیم و به سرعت و کیفیت پروژه ها نیز توجه شود. استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران موفق مدیرانی هستند که با تاکتیک های مختلف سعی در حل مسائل و پیشبرد برنامه های خود دارند، تصریح کرد: نباید به بهانه اینکه اعتبار نیست، کیفیت و سرعت هم فراموش شوند و پروژه ها با مسائل مختلف تورم و فرسودگی مواجه شوند، زیرا در این حالت که با تعلل و کم کاری نیز همراه است، کمبود اعتبارات نیز بیشتر احساس می شود. رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان، مدیران اجرایی را به تفکر بیشتر و مانور دادن بر اساس خلاقیت ها و توانمندی ها با توجه به امکانات موجود فراخواند و گفت: مدیران همواره باید به دنبال جایگزین کردن برنامه هاو ایده های جدید جهت اجرای پروژه ها باشند، نه اینکه اجرای پروژه های عمرانی را تنها به تأمین اعتبارات منوط کنند. استاندار کرمانشاه ادامه داد: در استان دستگاه هایی هستند که با وجود مشکلات اعتباری پروژه های عمرانی آنها در حال اجراست، لذا از دستگاه ها می خواهیم کمبود و مشکلات تخصیص اعتبارات را ملاک اجرای پروژه ها قرار ندهند. رازانی تاکید کرد: باید به صورت منظم بر اجرای پروژه های عمرانی کنترل و نظارت صورت گیرد و با اطلاعات دقیق روند اجرایی طرح ها نیز مورد بررسی قرار گیرد. استاندار کرمانشاه در پایان گفت: تمام تلاش ما در زمینه نظارت بر روند اجرای پروژه های عمرانی به منظور توجه بیشتر به سرعت و کیفیت پروژه ها است تا زودتر نتیجه رسیده و در اختیار مردم استان قرار گیرند.  

کلید واژه ها: استان کرمانشاه - خبرآنلاین -




یکشنبه 24 آبان 1394 - 14:43:42





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن