تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هيچ شفيعى براى زن نزد پروردگارش نجات بخش تر از رضايت شوهرش نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815550984




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار سمنان : با تمام وجود تلاش شود واحد تولیدی تعطیل نشود


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


استاندار سمنان : با تمام وجود تلاش شود واحد تولیدی تعطیل نشود استان‌ها > سمنان - استاندار سمنان در هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان که با حضور جمعی از مدیران استان برگزار شد گفت : واحدهای تولیدی که در حال فعالیتند باید با تمام وجود تلاش کنیم که واحد تولیدی تعطیل نشود

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین مهندس و کیلی افزود : امروز در تحریم جهانی و فشارهای مختلف اقتصادی با مشکلات جامعه مواجه ایم و اگر واحد تولیدی تعطیل شود مسائل اجتماعی فراوانی برای کارگران به وجود خواهد آمد باید تمام دستگاههای اجرایی تلاش کنند واحدهائیکه در استان تولید دارند و فعال هستند مسائل و مشکلاتشان برطرف گردد و تولیدات آنان استمرار یابد .
وی گفت : تولید کنندگان نباید برای حل مشکلاتشان در پشت درب مدیران معطل بمانند ما باید به دنبال آنها برویم و از واحدها سرکشی کنیم مسائل و مشکلات آنان را بررسی و احصا نمائیم و اگر نیاز به مصوبات کارگروه دارد انجام دهیم تا مشکلات آنان حل شود همچنین بانکها باید مستمرا" مسائل بانکی واحدهای تولیدی را رصد کنند و اگر مسئله ای دارند با تعامل و رایزنی مشکلات را برای ادامه تولید و اشتغالزایی کارگران حل نمایند .
وی افزود : اگر ارباب رجوع و صاحبان تولید و صنعت به دستگاههای اجرایی آمدند باید راهنمایی لازم به آنها ارائه شود تا مشکلات آنان به سرعت حل گردد .
وی همچنین تاکید کرد : همه بدون استثنا کمک کنیم که هیچ واحد تولیدی زمین نخورد ، کمک کنیم در این شرایط اقتصادی واحد تولیدی سراپا باقی بماند و به تولید بپردازد .
استاندار سمنان در بخش دیگر با اشاره به طرح خروج از رکود و ارائه وام 25 میلیونی برای خرید خودرو گفت : دولت برای رونق بخش تولید و خودرو سازی به بیش از 100 هزار نفر وام خودرو می دهد که چرخ تولید بچرخد و بازار رونق بگیرد اما عده ای این کار دولت را هم زیر سئوال می برند و می گویند چرا وام 3 میلیون ازدواج داده نمی شود و در شبکه های اجتماعی مسائل مختلفی در این رابطه انعکاس پیدا میکند در صورتیکه دولت با دادن وام خرید خودرو موجب اشتغال آفرینی می شود و ایجاد اشتغال مهمترین اصل برای ایجاد خانواده و ازدواج است .
در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید در استان سمنان مسائل و مشکلات شش واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و استاندار سمنان دستوراتی به دستگاههای مختلف بانکها ، امور ما لیاتی ، شرکت برق ، اقتصاد و دارائی ، گمرک و صنعت ، معدن و تجارت برای حل آنان صادر نمود .

کلید واژه ها: استان سمنان -




یکشنبه 24 آبان 1394 - 14:45:03





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن