تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814789707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود یک و نیم میلیون زائرخارجی به حرم مطهر رضوی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: ورود یک و نیم میلیون زائرخارجی به حرم مطهر رضوی
مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی ازورود یک میلیون و 573 هزار و 914 خارجی اعم از مسلمان و غیرمسلمان به حرم مطهر رضوی از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سید جواد هاشمی نژاد افزود: از این تعداد 809 هزار و 644 نفر مسلمان و 764 هزار و 270 نفر غیرمسلمان هستند.
وی گفت: از مجموع افراد غیرمسلمان وارد شده به حرم مطهر رضوی هزار و 847 نفر از اروپا، 413 نفر از آسیا، 36 نفر از قاره آمریکا، 43 نفر از اقیانوسیه و 6 نفر از آفریقا بودند.مدیر امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی افزود: بیشترین مسافران خارجی غیرمسلمانی که به حرم مطهر رضوی وارد شدند اهل کشورهای آلمان، فرانسه و ایتالیا بودند.وی ادامه داد: عراقی ها بیشترین شمار زائران غیرایرانی مسلمان مشرف شده به حرم مطهر امام رضا(ع) بوده ادند.هاشمی نژاد گفت: از ابتدای امسال تاکنون پنج نفر از زائران غیرمسلمان در حرم مطهررضوی به دین اسلام مشرف شده اند که از این تعداد سه نفر مرد و دو نفر زن اهل کشورهای آسیایی، اروپایی و آمریکایی بودند.
سالانه 28 میلیون زائر به مشهد مقدس وارد می شوند و 300 میلیون تشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) انجام می شود.سال گذشته چهار میلیون و 500 هزار گردشگر غیرایرانی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند که از این تعداد حدود 100 هزار نفر گردشگر غیرمسلمان بودند.میانگین ماندگاری زائرین خارجی در مشهد 10 روز و میانگین ماندگاری زائرین ایرانی 2.7 روز است.
انتهای پیام/ی


اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

پانزدهمین کاروان پیاده از مشهد وارد عراق شد
139 حادثه بر اثر وزش باد طی سه ساعت در مشهد / این آمار در حال افزایش است
صدور85 هزار روادیدبرای زائران اربعین حسینی در خراسان رضوی





۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن