تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821077025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کی روش گوام را برای تیم ملی آنالیز کرد+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: کی روش گوام را برای تیم ملی آنالیز کرد+تصاویر
کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران امروز گوام را برای بازیکنان آنالیز کرد. مردپرتغالی امورز و از ساعت 11 بازیکنان را در جلسه فنی به وظایف شان آشنا کرد. تیم ملی ایران سه شنبه مقابل تیم ملی گوام قرار می گیرد و سرمربی پس از اولین جلسه تمرینی بازیکنان را با شرایط فنی تیم حریف آشنا کرد.
آفتاب : کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران امروز گوام را برای بازیکنان آنالیز کرد. مردپرتغالی امورز و از ساعت 11 بازیکنان را در جلسه فنی به وظایف شان آشنا کرد. تیم ملی ایران سه شنبه مقابل تیم ملی گوام قرار می گیرد و سرمربی پس از اولین جلسه تمرینی بازیکنان را با شرایط فنی تیم حریف آشنا کرد.
کی روش گوام را برای تیم ملی آنالیز کرد(+عکس)
صبح روز یکشنبه برای ملی پوشان فوتبال ایران با جلسه فنی آغاز شد.به گزارش سایت فدراسیون ، بازیکنان تیم ملی پس از اینکه روز گذشته نخستین جلسه تمرینی خود را بر روی زمین چمن ورزشگاه گوام به انجام رساندند، صبح روز یکشنبه خود را هم با حضور در جلسه فنی آعاز کردند.

کی روش گوام را برای تیم ملی آنالیز کرد(+عکس)
در این جلسه که از ساعت یازده صبح آغاز شد، کادر فنی به صورت تئوری و علمی با استفاده از فیلمهای تهیه شده و آنالیزهای انجام گرفته بازیکنان را با وظایفشان در بازی روز سه شنبه آشنا کرد.
کی روش گوام را برای تیم ملی آنالیز کرد(+عکس)
قرار است اعضای تیم ملی از ساعت 15:30 دومین جلسه تمرینی خود را در گوام برگزار کنند.ساعت برگزاری بازی هم در ساعت 15:30 خواهد بود؛ ساعتی که یکی از گرم ترین زمانهای روز در این کشور جزیره ای به حساب می آید.



تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن