تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813001557




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح 9 مدرسه خیر ساز از مهر ماه تا کنون در استان کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد: افتتاح 9 مدرسه خیر ساز از مهر ماه تا کنون در استان کرمان مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از افتتاح 9 مدرسه خیر سازدر قالب 60 کلاس درس از ابتدای سال تحصیلی 95-94 تاکنون در شهرستان ها و مناطق مختلف استان خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان ساعت 10:29

خبرگزاری پانا+

به گزارش پانا از کرمان،محمد محسن بیگی در جلسه شورای معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به راه اندازی مجامع خیرین در شهرستان ها و مناطق استان کرمان خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در ساخت فضا های آموزشی ضروری است.
وی گفت: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی خیرین مدرسه ساز از پرداخت مالیات و عوارض معاف می شوند.
محسن بیگی با اشاره به ساخت بیش از 250 مدرسه توسط پهلوان عطا احمدی سردار مدرسه سازی استان کرمان از برگزاری آیین نکوداشت عطا احمدی خبر داد.
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان شناسایی و معرفی عطا احمدی به عنوان الگو و ترویج فکر و اندیشه او را از مهمترین اهداف این نکوداشت برشمرد.
محمد محسن بیگی با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) که فرموده اند :«هرقدر انسان عظمتش بیشتر باشد مسئولیتش سنگین تر است و چون معلم عظمتش بیشتر است مسئولیتش سنگین تر می باشد» گفت: رسالت معلم در جامعه کنونی سخت و سنگین است زیرا؛ معلم با تربیت انسان سر و کار دارد و باید نیروی انسانی آینده کشور را تربیت کند.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حملات تروریستی در فرانسه تصریح کرد: مسلمان سال های سال تاوان این حملات را پس می دهند اما؛ واکنش های مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمان کم است.
محسن بیگی با بیان اینکه اخلاقیات نسبی نیست، اظهار داشت: آدم کشی بد است و هرچیزی که به عنوان اخلاقیات می شناسیم باید در همه فرهنگ ها مورد احترام قرار گیرد.
وی با بیان اینکه در کنکور سراسری 30 درصد وضعیت تحصیلی دانش آموزان لحاظ می شود بر ارتقا وضعیت تحصیلی دانش آموزان در مناطق و شهرستان های استان تاکید کرد.
بر پایه این گزارش مدرسه 6 کلاسه خیر ساز بانو نزهت آزاد پور در ماهان، دبستان خیر ساز 12 کلاسه استاد علی بهرامی درشهر کرمان، مدارس 6 کلاسه کیمیای دانش یک، دو و سه در ارزوئیه، صوغان و اسفندقه ، مدرسه خیر ساز 6 کلاسه غلامرضا مولای در روستای اسماعیل آباد ماهان، مدرسه خیر ساز 6 کلاسه فاطمه الزهرا خواجه عسکر بم، مدرسه خیر ساز 6 کلاسه شهید خدادادی منطقه عباس آباد رفسنجان و مدرسه خیر ساز عباس و حاج علی فلاح روستای جوادیه فلاح نوق طی سال تحصیلی جاری تا کنون در استان کرمان افتتاح شده اند.    













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن