تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعاى شخص روزه‏دار هنگام افطار مستجاب مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820116651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای طرح بهداشتیاران مدارس بامشارکت 17هزار دانش آموز ابتدایی استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خبر داد اجرای طرح بهداشتیاران مدارس بامشارکت 17هزار دانش آموز ابتدایی استان مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از مشارکت 17هزار نفر دانش آموز دوره ابتدایی استان بوشهر در برنامه بهداشتیاران مدارس خبر داد.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان ساعت 10:10

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، ناصرکرمی در آیین افتتاح طرح بهداشتیاران مدارس در دبستان سعادت بوشهر اظهار کرد: دانش آموزان در این برنامه در 7 گروه بهداشتیار کلاس، تربیت بدنی و روان بهداشتیار، بهداشتیار مواد غذائی و محیط، آموزشیار بهداشت، بهداشتیار خانواده و جامعه انتخاب می شوند. کرمی با تاکید به حضور فعال این تشکل در بیشتر فعالیت‌های بهداشتی مدرسه افزود: بهداشتیاران مدارس، اولین تشکل گروهی بهداشتی دانش‌آموزان به‌منظور به کارگیری، هدایت و ساماندهی قابلیت‌ها و استعدادهای دانش‌آموز کشور و آماده نمودن آنان برای پذیرش مسئولیت‌های دشوار فردا است.
 
وی به افزایش سطح آگاهی و نگرش و عملکرد دانش‌آموزان دوره ابتدایی با استفاده از رویکرد آموزش همسالان و ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان دوره ابتدایی به عنوان بخشی از اهداف اجرای برنامه بهداشتیاران مدارس اشاره کرد و گفت: 17هزار نفر دانش آموز دوره ابتدایی استان بوشهر در این برنامه عضویت و مشارکت فعال خواهند داشت.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید بر بهره‌برداری از توانمندی‌های بالقوه دانش‌آموزان در زمینه مشارکت‌های عملی و مسئولیت‌پذیری و توسعه مهارت‌های زندگی و ارتباطی، از طریق آموزش همسالان به عنوان اهداف دیگر این طرح، ادامه داد: بهداشتیار دانش‌آموزی است علاقمند که مسئولیت خاصی را در گروه برعهده گرفته و تحت‌عنوان سرگروه یا اعضای گروه زیرنظر مربی بهداشت فعالیت می‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن