تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که خدا را، آنگونه که سزاوار اوست، بندگى کند، خداوند بیش از آرزوها و کفایتش ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813046074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سيستم مديريت انرژي ۶۰ درصد مصرف انرژي جهان را تحت تأثير قرار مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۵:۵۹ب.ظ)
سيستم مديريت انرژي ۶۰ درصد مصرف انرژي جهان را تحت تأثير قرار مي دهد موج - بر اساس بررسي سازمان‌هاي بين‌المللي، استقرار سيستم مديريت انرژي (استاندارد ISO۵۰۰۰۱) مي‌تواند تا ۶۰ درصد مصرف انرژي جهان را تحت تأثير قرار دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، مدير طرح استقرار سيستم مديريت انرژي در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت اظهار کرد: سيستم مديريت انرژي براي پياده‌سازي در هر سازمان صرف‌نظر از اندازه، موقعيت جغرافيايي، فرهنگي يا اجتماعي طراحي شده است و استقرار موفق آن بستگي به تعهد تمام سطوح و کارکردهاي سازمان؛ به ويژه مديريت ارشد دارد.
محمد اسلامي افزود: هدف اين استاندارد بين‌المللي قادر ساختن سازمان‌ها به استقرار سيستم‌ها و فرآيندهاي لازم براي بهبود عملکرد انرژي شامل بازدهي استفاده و مصرف انرژي است.
وي درباره مزاياي سيستم مديريت انرژي يادآور شد:‌ استقرار اين سيستم، کاهش هزينه‌هاي توليد و باقي ماندن در عرصه رقابت بدون سرمايه‌گذاري تا ۱۰ درصد و با سرمايه‌گذاري تا ۵۰ درصد کاهش مصرف انرژي را در کشورهاي اروپايي به دنبال داشته است.
اسلامي ادامه داد: بهبود تصوير عمومي شرکت، حفاظت از محيط زيست، برخورد سيستماتيک با مسائل انرژي، امکان بررسي نتايج و فعاليت‌هاي گذشته کميته انرژي، امکان ادامه فعاليت‌ها با وجود تغيير اعضاي کميته انرژي، تسهيل ارتباطات و ايجاد شفافيت در مديريت منابع انرژي سازمان از ديگر مزاياي استقرار سيستم مديريت انرژي در شرکت‌هاست.
مدير طرح استقرار سيستم مديريت انرژي در شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت با ارائه گزارش کاملي از روش اجرايي سيستم مديريت انرژي براساس استاندارد ISO۵۰۰۰۱ تصريح کرد: مراحل مديريت انرژي، اعمال کنترل بر مصرف انرژي، سرمايه‌گذاري در صرفه‌جويي انرژي و نگهداري و حفظ کنترل بر مصرف انرژي است.
وي در ادامه به برنامه کلي استقرار سيستم مديرت انرژي در صنعت نفت اشاره کرد و گفت: شناسايي سامانه‌هاي مصرف کننده انرژي و وضع موجود در صنعت نفت، تعيين و ايجاد زيرساخت‌هاي لازم، نظارت صحه‌گذاري و ارزيابي انجام شده، برنامه کلي استقرار سيستم مديريت انرژي در شرکت‌هاي تابعه صنعت نفت بوده که اجراي آن سه ساله طرح‌ريزي شده است.
اسلامي با تاکيد بر اين که اين شرکت نقش برنامه‌ريزي، نظارت و مشاوره را در استقرار سيستم مديريت انرژي در شرکت‌هاي تابعه صنعت خواهد داشت، اظهار کرد: از چهار شرکت اصلي زيرمجموعه وزارت نفت انتظار مي‌رود نسبت به معرفي مديران انرژي زيرمجموعه خود، ارائه آمار و اطلاعات سيستم مديريت انرژي، تأمين منابع مالي مورد نياز و تعيين مشخصات سامانه زيرساخت آن همکاري لازم را با شرکت بهينه‌سازي مصرف سوخت داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن