تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):راست ترين سخن، رساترين پند و زيباترين حكايت، كتاب خدا (قرآن) است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812876834




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس 7


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
انتشار اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس 7




براساس شایعه جدیدی که روز جمعه همین هفته منتشر گردید، سامسونگ در نظر دارد نسخه پریمیوم تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را نیز بسازد و قرار شده که آن را صرفا در کره جنوبی عرضه نماید.





وب‌سایت دیجیاتو - مریم موسوی: براساس شایعه جدیدی که روز جمعه همین هفته منتشر گردید، سامسونگ در نظر دارد نسخه پریمیوم تلفن هوشمند گلکسی اس 7 را نیز بسازد و قرار شده که آن را صرفا در کره جنوبی عرضه نماید.


انتشار اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس 7



طبق شایعات، این نسخه «اعلا» از پرچمدار آتی سامسونگ دارای یک نمایشگر 4K و ماژول دوربین با لنز دوگانه است که توسط سونی ساخته شده و در قلب آن نیز نسخه متفاوتی از چیپست اگزینوس 8890 می تپد.

اگزینوس 8890 در اصل همان چیپستی است که گفته می شود در تمامی نسخه های تلفن هوشمند گلکسی اس 7 به غیر از نسخه های مخصوص چین و ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفته و آنطور که گفته می شود در این کشورها، موبایل مورد بحث از چیپست اسنپدراگون 820 بهره خواهد برد.

اما چیپست اگزینوس 8890 خود از یک پردازنده دوازده هسته ای Mali-T880 بهره خواهد برد و نسخه دیگر آن نیز که گفته می شود در مدل ویژه پرچمدار سامسونگ مورد استفاده قرار می گیرد، نوع 14 هسته ای از این پردازنده را در خود جای داده است.

شرکت ARM نیز اعلام کرده که پردازنده گرافیکی این محصول می تواند بین یک الی 16 هسته داشته باشد و درنتیجه اطلاعات مطرح شده در رابطه با چیپست اگزینوس 8890 و تعداد هسته های آن چندان هم دور از ذهن نیست.

منبع این خبر، مطلبی است که در یکی از صفحات سایت Weibo منتشر شده و این یعنی بهتر است تا حد ممکن با دیده تردید به آنها نگریسته شود.


انتشار اطلاعات تازه در مورد گلکسی اس 7









تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن