تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812860995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

5000 زندانی بدهکار چک در کشور داریم


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: با گذشت ۲۵ سال از زمان تاسیس ستاد دیه در کشور تاکنون ۹۰ هزار نفر از زندانیان جرائم غیر عمد آزاد شده اند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، مهندس اسدالله جولایی در نشست ستاد دیه استان کرمانشاه اظهارکرد: اصلاح قوانین و فرهنگ سازی در خصوص مهریه از مهم ترین عوامل کاهش آمار محکومان مالی است.

وی با اشاره به نقش موثر فرهنگ عمومی بر پیشگیری از جرایم و تخلفات گفت: تعیین مهریه خارج از توان فرد، بی توجهی به مقررات راهنمایی و رانندگی و بروز حوادث کارگاهی از جمله عوامل اصلی بدهکاری و زندانی شدن افراد است.

جولایی یادآور شد: بسیاری از فقها و مراجع عظام تقلید تخلفات رانندگی را حرام اعلام کرده اند.

وی تصریح کرد: باید فقر فرهنگی در باب تخلفات رانندگی و مهریه های خانمان برانداز را برداریم و در خصوص این جمله نازیبا که «مهریه را کی داده و کی گرفته» فرهنگ سازی لازم صورت گیرد.

مدیر عامل ستاد دیه کشور از وجود پنج هزار زندانی بدهکار چک در کشور خبر داد و گفت: عمده ترین تخلفات محکومان مالی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران ]

شنبه ، ۲۳آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.kermanshah.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 9]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن