تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خواب روزه دار عبادت ، سكوت او تسبيح ، دعايش پذيرفته و عملش دو چندان است. دعاى روزه دار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819407343




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت شاهدان عینی از حوادث تروریستی پاریس: ما توریست بودیم و نگران/ مردم به رستوران‌ها پناه می‌بردند


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: روایت شاهدان عینی از حوادث تروریستی پاریس: ما توریست بودیم و نگران/ مردم به رستوران‌ها پناه می‌بردند
یک توریست که در نزدیکی یکی از مکان های حوادث تروریستی شب گذشته در پاریس در حال صرف شام بود روایت خود را از آنچه پس از این حادثه دیده بود شرح داد.
به گزارش نامه نیوز به نقل از یاهو، مارگارات اسچومارک، درباره آنچه شب گذشته در پاریس رخ داد می گوید: به همراه سه نفر از همکارانش در حال صرف شام بودند که که صدای 8 تا 10 تیراندازی را شنیده اند و پس از مدتی سکوت مجددا صدای تیراندازی به گوش رسیده است.

این شاهد عینی همچنین گفت: مردم از هر طرف در حال فرار بودند و ما به داخل رستوران پناه بردیم. چند نیروی پلیس وارد رستوران شدند و در حالی که اسلحه به همراه داشتند و جلیقه ضدگلوله به تن داشتند به ما دستور العمل هایی برای محافظت از خود دادند. برخی از مردم رستوران را اما ترک کردند.

وی در ادامه گفت: آنها به ما گفتند که به جای امنی برویم اما ما توریست بودیم و کمی نگران بودیم که دقیقا باید به کجا برویم و چگونه بازگردیم.

یک دانشجوی دانشگاه نیویورک که درزمان این حملات تروریستی در پاریس حضور داشت در نزدیکی یکی از مکان های عملیات های تروریستی در حال قدم زدن بود که چند انفجار صورت گرفت.

بیانس واله، 20 ساله به خبرگزاری ای بی سی نیوز گفت که به همراه دوستش در حال قدم زدن بودند که صدای تیراندازی را شنیدند که به سرعت وارد یک رستوران شدند.

وی در این باره گفت: صاحب رستوران ما را به سمت آشپزخانه در رستوران برد و تمامی درها را بست تا اینکه یک نفر خبرهایی را از طریق تلفن همراه به او رساند. ما بسیار خوش شانس بودیم که اجازه دادند وارد رستوران شویم.

در چند عملیات تروریستی جداگانه اما هماهنگ در پاریس شب گذشته تاکنون بیش از 150 نفر کشته و 200 نفر زخمی شدند. داعش مسئولیت این عملیات تروریستی را برعهده گرفته است.






۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن