تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815432518




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصویب ۸ طرح هادی روستائی در شهرستان هشترود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی خبرداد : تصویب ۸ طرح هادی روستائی در شهرستان هشترود مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از تصویب ۸ طرح هادی روستائی در شهرستان هشترود خبرداد .
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 10:52

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی ، قربان محمدی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت: مطالعات طرح هادی ۸ روستا ازتوابع شهرستانهای هشترود با حضوراکثریت اعضاء شرکت کننده درجلسه مورد تصویب قرارگرفت.
 محمدی ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته تصویب طرحهای هادی وتعیین محدوده روستائی با اعلام این خبر افزود: با تصویب ۱۱ طرح هادی روستائی در شهرستان چاراویماق و هشت طرح در شهرستان هشترود، در مجموع ۶۰۱ خانوار با جمعیتی حدود دو هزار و ۲۶۲ نفر از مزایای این طرح ها بهره مند شدند.
وی با بیان اینکه بنیاد مسکن همه تلاش خود را برای ماندگار کردن روستائیان در مناطق روستایی انجام می دهد، اظهار داشت: اجرای طرح های عمرانی در روستاها عامل موثری در توسعه و پیشرفت این مناطق و مشوقی برای مهاجرت معکوس است چرا که حضور روستاییان در روستاها به منزله تضمین تولید واقتصاد و معیشت خواهد بود.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در پایان خواستار حمایت بیشتر فرمانداران، بخشداران و مدیران شهرستانی از ارائه خدمات بهتر در سطح روستاهای استان و خاطر نشان شد: امیدواریم با تلاش و کوشش مسئولان خدمتگزار، شاهد رفع محرومیت در روستاهای استان واجرای پروژه های مختلف عمرانی با توجه به نیاز هر منطقه باشیم.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 6]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن