تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى بهره از ادب بيشتر طمع مى كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802401702




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرانسوی های داعش: خیابان های پاریس را پر از جنازه می کنیم


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: فرانسوی های داعش: خیابان های پاریس را پر از جنازه می کنیم


بازگشت پرشمار و ناگهانی تروریست های فرانسوی از سوریه و عراق باعث تعجب سازمان های امنیتی اروپا شده بود، اما آنها گمان می کردند که تروریست ها از بیم کشته شدن در حملات مرگبار روسیه، فرار را بر قرار ترجیح داده و سوریه را ترک می کنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، حملات تروریستی جمعه شب در پاریس، در شرایطی تبدیل به خبر نخست رسانه ها شده است که تروریست ها از دو ماه پیش این حملات را وعده می دادند و اعضای فرانسوی داعش، دسته دسته به کشورشان بازمی گشتند. سازمان های امنیتی و حتی رسانه های اروپا نیز از بازگشت پرتعداد تروریست های اروپایی، به ویژه فرانسوی ها مطلع بودند، اما اغلب آنها گمان می کردند که علت بازگشت حدود 200 تروریست در عرض 50 روز، آغاز حملات جنگنده های روسیه علیه داعش است و تروریست ها از بیم کشته شدن در این حملات بی رحمانه و مرگبار ، سوریه را ترک می کنند. همزمان با این بازگشت های پرتعداد، تهدیدات رسانه ای داعش نیز علیه فرانسه شدت گرفته بود.

تهدیدهای داعش علیه فرانسه به علت حضور نزدیک به هزار فرانسوی در میان تروریست های سوریه و عراق از یک سال پیش و به ویژه پس از حمله به ساختمان شارلی ابدو به شدت زیاد شده بود، اما فرانسوی های داعش از دو ماه پیش بطور جدی و آشکار از حملات گسترده به خیابان های پاریس خبر می دادند.

اوائل مردادماه، صفحه اصلی داعش در شبکه های اجتماعی، ویدئویی منتشر کرد که در آن یک تروریست فرانسوی اعلام کرد؛ او و دوستانش بزودی خیابان‌های پاریس را از جنازه مردم این شهر پر خواهند کرد.

این تروریست که به زبان فرانسه سخن می گفت، قبل از کشتن یک سرباز سوری، خطاب به رئیس جمهور و مردم فرانسه گفت: منتظر باشید، بزودی خیابان های پاریس را پر از جنازه می کنیم.

او پس از شلیک گلوله به سر زندانی، او را از بالای یک صخره به پایین پرتاب کرد و گفت: ما 500 برادر فرانسوی هستیم که در حما (استانی در سوریه) به خلافت اسلامی خدمت می کنیم، اما بزودی شاهد عملیات دوستان دیگر ما در پاریس خواهید بود.

این تروریست افزود: حمله ما در فرانسه خواهد بود، اما پیامی به تمام جامعه بین المللی است.
تروریست فرانسوی

تروریست فرانسوی

تروریست فرانسوی


* در ویدئودیگری که یک هفته قبل منتشر شد، یکی از تروریست های فرانسوی که عازم حمله انتحاری است، خطاب به فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه می‌گوید: اگر از مبارزه با ما دست نکشید، هیچ گاه از امنیت برخوردار نخواهید شد.

او که از زبان عربی فقط اسم مستعارش "ابومریم" را می تواند تلفظ کند، می گوید ازینکه در حملات فرانسه حضور نخواهد داشت ناراحت نیست چراکه می دانند تعداد زیادی از برادرانش در فرانسه راه او را ادامه می دهند.
تروریست فرانسوی


روزنامه گاردین در گزارشی اعلام کرد منابع اطلاعاتی و امنیتی خبر داده اند که در دو ماه گذشته حداقل 200 تروریست فرانسوی به کشورشان بازگشته اند.
این گزارش می افزاید که بازگشت پرشمار تروریست ها از سوریه و عراق در مدت زمان کوتاه باعث نگرانی منابع امنیتی شده است. بازگشت یکباره ده ها تروریست فرانسوی از سوریه و عراق مورد توجه سازمان های اطلاعاتی اغلب کشورها قرار گرفته بود و رسانه ها نیز از آن با خبر بودند، اما اغلب آنها علت این مهاجرت ناگهانی را افزایش حملات روسیه به مواضع تروریست ها دانسته و اظهار کرده بودند که اروپایی های داعش، از ترس کشته شدن در حملات مرگبار روسیه، سوریه را ترک کرده اند.

منابع فرانسوی هفته قبل اعلام کردند که حداقل هزار فرانسوی با داعش و سایر گروه های تکفیری ارتباط دارند.


شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن