تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):روزه رجب و شعبان توبه ‏اى از جانب خداى عزيز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820498257




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونق خرید کالای تولید داخل تنها با توزیع کارت اعتباری حل شدنی نیست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با پیک هشترود: رونق خرید کالای تولید داخل تنها با توزیع کارت اعتباری حل شدنی نیست عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: قشرعشایرکه کم توقع ترین قشر جامعه هستند و هیچ بار مالی بر دوش دولت نمیگذارند، از هر امکاناتی محروم هستند و یکی از اقشار تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 10:41

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبر نگار پانا از آذربایجان شرقی ، غلامحسین شیری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد تاثیر توزیع کارتهای اعتباری خرید کالا از سوی دولت در بازار گفت: دولت این طرح را در راستای حمایت از کالاهای داخلی و خروج از رکود اقتصادی تصویب کرده است و به نظرم، رونق خرید لوازم خانگی ما تنها با کارت اعتباری حل شدنی نیست.
لزوم فرهنگ سازی خرید کالای تولید داخل
وی اظهار کرد: نیاز است برای خرید این کالاها در جامعه فرهنگ سازی شود تا مردم رغبت زیادی برای خرید این کالاها داشته باشند تا کارخانه ها و واحدهای تولیدی تعطیل نشود.
شیری افزود: باید برای ارتقاء کیفیت این کالاها اهتمامی جدی بورزیم و اداره استاندارد توجه کند که استاندارد این کالاها در برابر با استاندارد جهانی باشد.
تولیدکنندگان داخل روی کیفیت تمرکز کنند
نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شواری اسلامی تاکید کرد: تولیدکنندگان باید سیاست هایی به کار بگیرند تا در عین رعایت کیفیت، قیمت تمام شده کالاها از مشابه خارجی پایین باشد تا مردم رغبت داشته و به مصرف برند داخلی افتخار کنند نه برند خارجی.
نایب رییس فراکسیون اقتصاد مقاومتی در مجلس در خصوص ضرورت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی در کشور تصریح کرد: نیاز است که برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، دولت از تولیدات داخلی حمایت کند، با توجه به اینکه محصولات کشاورزی زیربنای توسعه اقتصاد کشور است، باید از تولیدات کشاورزی داخلی حمایت شود.
نقش تاثیرگذار عشایر و روستائیان در تحقق اقتصاد مقاومتی
وی خاطرنشان کرد: قشرعشایرکه کم توقع ترین قشر جامعه هستند و هیچ بار مالی بر دوش دولت نمیگذارند، از هر امکاناتی محروم هستند و یکی از اقشار تاثیرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند چرا که با تولیدات محصولات دامی، کشاورزی خود، موجبات رونق اقتصادی را در کشور فراهم می کنند و دولت باید با تقویت این قشر، مانع از ورود واردات بی رویه محصولاتی چون گوشت برزیلی به کشور شود.
شیری بیان کرد: باید در تولید کالاهای ضروری و مصرفی مردم چون گندم، برنج، گوشت و غیره خودکفا شویم و سیاست های اقتصاد مقاومتی را با حمایت از تولیدات داخلی محقق سازیم چرا که اقتصاد مقاومتی در رویا و خیال تحقق نمی یابد، باید مسوولان دست به کار شوند.  
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن