تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805395289




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازار تهران جزيره کوچک موتورسيکلت‌ها/کانال‌هاي جديد عابر پياده ايمني عابران پياده را افزايش داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۱۰:۱۰ق.ظ)
بازار تهران جزيره کوچک موتورسيکلت‌ها/کانال‌هاي جديد عابر پياده ايمني عابران پياده را افزايش داده است موج - معاون شهردار تهران با اشاره به اين‌که خط‌کشي سفيد معابر، مهم‌ترين ابزار کنترلي رفتار صحيح ترافيکي است که به منظور جلوگيري از حوادث و سوانح و ارتقاي ايمني در ترافيک بسيار ضرورت دارد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از روابط عمومي معاونت حمل‌ونقل و ترافيک شهرداري تهران، سيد جعفر تشکري هاشمي افزود: عدم رعايت قوانين و مقررات از سوي بسياري از راکبان موتورسيکلت، نا به ساماني‌هاي بسياري را در محدوده بازار که به دليل تمرکز مراکز اداري و تجاري از اهميت ويژه‌اي برخوردار است، رقم زده و از هر سه نفر که در اين محدوده مشغول به کار هستند، يک نفر موتورسيکلت دارد و بازار تهران از نظر تعداد موتورسيکلت از پر تراکم‌ترين نقاط جهان است.
وي با اعلام اين‌که در هر يک ساعت از طول روز، بالغ بر 100 هزار دستگاه موتورسيکلت در محدوده بازار در هسته مرکزي شهر تردد مي‌کنند، گفت: آمد و شد انبوه موتورسيکلت‌ها در اين محدوده، بازار بزرگ تهران را به جزيره کوچک موتورسيکلت‌ها تبديل کرده است.
معاون شهردار تهران با اعلام آمادگي کامل مديريت شهري براي اجراي طرح کاهش يا همان طرح آل.اي زد، اظهار کرد: طرح زوج و فرد ممکن است مقدار اندکي به رواني ترافيک شهر کمک کند، اما؛ در خصوص کاهش آلودگي هواي شهر، هيچ تأثيري ندارد و تشکري هاشمي با اشاره به اين‌که افزايش ميزان آلايندگي هواي تهران، چند روز متوالي به مرز شرايط ناسالم براي تمام شهروندان رسيد، تصريح کرد: واقعيت اين است که تهران از نظر آلودگي هوا در شرايط اضطرار قرار دارد و براي گذر از اين شرايط، بايد با جديت و به سرعت چاره‌انديشي کنيم و در غير اين صورت، شرايط بدتر از اين خواهد شد.
وي با تأکيد بر اين‌که هر چند در يکي دو سال اخير شاهد ارتقاي کيفيت سوختي که در جايگاه‌ها توزيع مي‌شود، هستيم، اما؛ با توجه به تردد انبوه خودروهاي فرسوده، بهبود کيفي سوخت مصرفي نيز نتوانسته تأثير مورد انتظار را بر کاهش آلودگي هوا بر جاي بگذارد، اضافه کرد: تردد خودروهاي فرسوده، هزينه‌هاي مادي و معنوي فراواني را به کشور تحميل مي‌کند و سلامت جسمي و روحي شهروندان را به مخاطره مي‌اندازد.
معاون شهردار تهران با اشاره به اين‌که خط‌کشي سفيد معابر، مهم‌ترين ابزار کنترلي رفتار صحيح ترافيکي است که به منظور جلوگيري از حوادث و سوانح و ارتقاي ايمني در ترافيک بسيار ضرورت دارد، اظهار کرد: خط‌کشي طولي و عرضي معابر و علايم افقي که در کف معابر شهري ترسيم مي‌شوند، در ايمني و رواني ترافيکي از اهميت ويژه‌اي برخوردارند.
تشکري هاشمي با بيان اين‌که خط‌کشي‌هاي عابر پياده موسوم به خط‌کشي نردباني در تقاطع‌ها، جاي خود را به کانال‌هاي عابر پياده داده، تصريح کرد: به اين منظور، دو خط موازي در عرض خيابان، مسير تردد عابران را مشخص کرده و نواري مسي رنگ قبل از خط ايست خودروها و دوربين‌هاي هوشمند ثبت تخلف اين کانال‌ها را کامل کرده است.
وي در پايان با تأکيد بر اين‌که کانال‌هاي جديد عابر پياده از دو منظر باعث افزايش ايمني عابران پياده شده، اضافه کرد: اول؛ از اين نظر که تدابير و تمهيدات لازم انديشيده شده تا خودروها قبل از اين‌که به کانال عابر پياده برسند، به صورت کامل توقف کنند و دوربين‌هاي هوشمند کنترل تقاطع نيز به اين موضوع کمک کرده و دوم؛ از اين نظر که همچون گذشته عابران پياده هنگام عبور از روي بلوک‌هاي خط‌کشي عابر پياده با مشکل لغزندگي مواجه نشده و زمين نخورند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن