تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):بنده به ايمان ناب نرسد، مگر آن كه شوخى و دروغ را ترك گويد و مجادله (بگومگو) را رها كن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815494799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

علمی: کتاب بهترین ابزار انتقال فرهنگ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: در جلسه مشترک مدیران و روسای مناطق جوار«4»و« 6 »در شهرستان میانه؛ علمی: کتاب بهترین ابزار انتقال فرهنگ است معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه مشترک مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق جوار 4و6 در شهرستان میانه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب را بهترین ابزار انتقال فرهنگ دانست.
۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان ساعت 09:56

خبرگزاری پانا+علمی: کتاب بهترین ابزار انتقال فرهنگ است

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جلسه مشترک مدیران و روسای آموزش و پرورش مناطق جوار «4»و« 6 »به چهار راهبرد ابلاغی مدیر کل آموزش و پرورش استان اشاره کرد و گفت : در کنار شعاربا انگیزه و تدبیر ، بسوی کیفیت و تحصیل امسال 4 راهبرد ابلاغی مدیر کل آموزش و پرورش استان در الویت کاری آموزش و پرورش استان و نواحی و مناطق می باشد. وی در ادامه سخنان خود به تبیین 4 برنامه راهبردی پرداخت و اظهار داشت : مدیران برای کارهای خود باید برنامه عملیاتی داشته باشند و ضمن پیشبرد برنامه ها و سیاست های دولت تدبیر و امید، با سایر دستگاه های شهرستان مشارکت و همکاری داشته باشند و بتوانند با ارائه خدمات بموقع رضایتمندی کارکنان و ارباب رجوع را جلب کنند .
طاهر علمی ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد آموزش و پرورش میانه به ارزیابی های استانی و وزارتی در حوزه های مختلف اشاره کرد و یاد آور شد : معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه همیشه در ارزیابی های استانی و وزارتی عملکرد مطلوب و رضایت بخش داشته است و درارزیابی عفاف و حجاب دربین ادارات در سطح شهرستان رتبه اول را از آن خود کرده است. علمی به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود : هفته کتاب و کتابخوانی از 25 آبان شروع می شود و کتاب از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و کتاب بهترین ابزار انتقال فرهنگ است مدیران باید به کتاب و کتابخوانی در مدارس توجه ویژه داشته باشندو تمامی دانش اموزان رابه عضویت کتابخانه دربیاورند.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در ادامه سخنان خود به هفته پژوهش و مسابقات فرهنگی و هنری ، مذهبی اشاره و بیان داشت: آموزش و پرورش بهترین خاستگاه پرورش استعدادهای دانش آموزان است باید تلاش کنیم تمامی دانش آموزان را تحت پوشش این مسابقات ببریم طاهر علمی در این جلسه در خصوص عفاف و حجاب ، ایمنی در مدارس ، بهداشت، آموزش های خانواده ، آزمون های بهداشت و سلامت روان ، پرسش مهر، حفظ موضوعی قران ، توانمند سازی معلمان ، همایش های علمی و تربیتی ، اردوهای زیارتی راهیان نور، سبک زندگی و شاخص های ارزیابی مناطق مطالب مبسوطی را بیان کرد.
در ابتدای این جلسه نیز اسفندیار صادقی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش میانه با عرض خیر مقدم به حاضرین به ارائه گزارشی از اردوهای زیارتی راهیان نور و مسائل آموزشی و پرورشی منطقه میانه پرداخت و درادامه مدیران و روسای مناطق سراب ، هشترود، چاراویماق ، بستان آباد،ترکمانچای ، کندوان، کاغذکنان، مهربان، تیکمه داش و نظر کهریزی ضمن ارائه گزارش مسائل و مشکلات منطقه خود را بیان داشتند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن