تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري نمايشگاه صنايع هوايي و فضايي در آذر/ گشايش‌هاي بين‌المللي در حوزه هوانوردي بعد از توافق برجام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ آبان ۱۳۹۴ (۹:۴۷ق.ظ)
برگزاري نمايشگاه صنايع هوايي و فضايي در آذر/ گشايش‌هاي بين‌المللي در حوزه هوانوردي بعد از توافق برجام موج - رئيس اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران از توافقات اوليه تأسيس شرکت‌هاي ساخت قطعات هواپيماي مسافري با همکاري اروپايي‌ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، امين سالاري با اشاره به گشايش‌هاي بين‌المللي در حوزه هوانوردي بعد از توافق برجام گفت: مجموعه‌ها و شرکت‌هاي فعال در صنعت هوانوردي در انتظار اجراي توافق صورت گرفته هستند تا به محض اجراي آن همکاري‌هاي تکنولوژيکي بين شرکت‌هاي داخلي فعال در صنعت هوانوردي با شرکت‌هاي خارجي آغاز شود.
وي با اشاره به اين که استفاده از توان داخلي در بخش‌هاي ساخت قطعات هواپيماهاي مسافري، تعمير و نگهداري با سرمايه‌گذاري مشترک ايران و کشورهاي اروپايي در حال پيگيري است، افزود: توافقات اوليه براي تأسيس شرکت‌هاي مشترک بين ايران و کشورهاي اروپايي در زمينه ساخت قطعات صورت گرفته است.
رئيس اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران با بيان اين که در حال حاضر قطعات هواپيما در بخش نظامي در داخل ساخته مي‌شود، گفت: برنامه‌ريزي‌هاي لازم براي ساخت قطعات هواپيماهاي مسافري با هماهنگي سازمان هواپيمايي کشوري آغاز شده تا ساخت قطعات هواپيماهاي مسافري در کشور بومي شود که در همين راستا پيشنهاد لحاظ کردن بندي در برنامه ششم توسعه مبني بر «ارتقاي توان کيفي محصولات و خدمات شرکت‌هاي داخلي فعال در صنعت هوانوردي» به سازمان هواپيمايي کشوري و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ارائه شده است.
سالاري گفت: در صورت حمايت مجلس و دولت امکان بومي شدن ساخت قطعات هواپيماهاي مسافري در داخل کشور طي يک سال آينده فراهم مي‌شود.
رئيس اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران همچنين از برگزاري نمايشگاه هوايي و فضايي طي روزهاي ۴ تا ۶ آذر در ايران خبر داد و گفت: اين نمايشگاه در ضلع جنوبي پارک چيتگر در منطقه ۲۲ تهران برگزار مي‌شود که از کشورهاي ايتاليا، آلمان، انگليس، سوئيس، بلژيک، روسيه، چين، ترکيه، اردن، عمان، امارات در اين نمايشگاه حضور خواهند داشت.
وي ارائه فناوري‌ها و ظرفيت‌هاي صنعت هوانوردي ايران و همچنين گسترش همکاري‌هاي شرکت‌هاي داخلي با شرکت‌هاي بين‌المللي را از اهداف نمايشگاه هوايي و فضايي عنوان کرد.
سالاري همچنين از اعزام هيأت ۲۵ نفره از اتحاديه صنايع هوايي و فضايي ايران به نمايشگاه هوايي در دبي گفت: يکي از دستاوردهاي اين سفر راه‌اندازي اتحاديه هوافضاي جهان اسلام است که گام‌هاي نخست در اين زمينه برداشته شده است.
وي با اشاره به اين که مرکز اين اتحاديه جمهوري اسلامي ايران خواهد بود، افزود: تلاش مي‌کنيم نخستين گام راه‌اندازي اتحاديه هوافضاي جهان اسلام در نمايشگاه جاري برداشته شود و همه اتحاديه‌هاي صنايع هوايي و فضايي کشورهاي اسلامي با يکديگر همکاري مشترک داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن