تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812966631




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سامسونگ هم تراشه 8 هسته ای ساخت


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
سامسونگ هم تراشه 8 هسته ای ساخت




شرکت سامسونگ از ساخت تراشه هشت هسته‌ای Exynos 8 Octa 8890 خبر داده که عملکرد آن نسبت به نمونه‌های قبلی 30 درصد بهتر است و 10 درصد نیز کمتر برق مصرف می‌کند.





خبرگزاری فارس: شرکت سامسونگ از ساخت تراشه هشت هسته‌ای Exynos 8 Octa 8890 خبر داده که عملکرد آن نسبت به نمونه‌های قبلی 30 درصد بهتر است و 10 درصد نیز کمتر برق مصرف می‌کند.

به گزارش پی سی مگ، تراشه مذکور بر مبنای فناوری پردازش 14 نانومتری FinFET ساخته شده و پردازنده مرکزی آن دارای معماری 64 بیتی است. از مجموع هشت هسته چهار هسته به شکل متداول طراحی شده و چهار هسته از نوع ARM Cortex A53 CPU هستند.

ارتقای سرعت پردازش این تراشه‌ها باعث می شود تا عملکرد گوشی های همراه بهتر شود و از آنها بتوان برای مشاهده ویدیوهای فوق دقیق و اجرای بازی های ویدیویی سه بعدی استفاده کرد. قرار است تولید انبوه این تراشه ها از زمستان امسال آغاز شود و گوشی های مبتنی بر این تراشه ها هم از سال 2016 عرضه می شوند.

سامسونگ اولین تراشه های 14 نانومتری خود را در فوریه گذشته عرضه کرده بود. این تراشه ها موسوم به Exynos 7420 اولین بار بر روی گوشی گالکسی اس 6 نصب شده بودند.






تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن