تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817065815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه جوان// وصلت نوه امام خمينى با نوه آيت الله سيستانى// صداى افراطيون درآمد// دعوت مرعشى از اصولگرايان براى مقابله با احمدى نژاد!


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه جوان// وصلت نوه امام خمينى با نوه آيت الله سيستانى// صداى افراطيون درآمد// دعوت مرعشى از اصولگرايان براى مقابله با احمدى نژاد!
خبرگزاري آريا- در ستون «برداشت» جوان در شماره امروز (9 خرداد)، اخبار ويژه زير درج شده است.

برداشت

صداى افراطيون درآمد

آن دسته از فعالان سياسى افراطى كه پيش از اين صراحتا از برهم زدن فضاى سياسى كشور سخن مى گفتند، از همراهى گروه اقليت راه يافته به مجلس هشتم با طيف اكثريت در انتخابات هيات رئيسه موقت ابراز خشم و ناراحتى كردند. پايگاه خبرى ضد انقلابى روز در نوشتارى به قلم يك فعال سياسى داخل كشور اقليت مجلس هشتم را به برهم زدن برنامه اصولگرايان مجلس و راى ندادن به على لاريجانى دعوت كرد. در اين نوشتارضمن اظهار شگفتى از مسرت و شادمانى عده اى اصلاح طلب آمده است: انگار نه انگار كه هدف اصلى تمام تلاش ها و حتى قبول شماتت ها و انتقادها اين بود كه با شركت در انتخابات مجلس برنامه طرف مقابل را به هم بزنند! دوستان گويا فراموش كرده اند كسى كه براى رياست مجلس برگزيده شده، رقيب انتخاباتى شان در انتخابات رياست جمهورى پيشين بود. گفتنى است اقليت مجلس نيز به رياست موقت لاريجانى در مجلس راى مثبت داد.

دعوت مرعشى از اصولگرايان براى مقابله با احمدى نژاد!

حسين مرعشى سخنگوى حزب كارگزاران در گفت و گويى از اختلاف دوم خرداديها در خصوص انتخابات آتى رياست جمهورى پرده برداشت. مرعشى در اين گفت و گو تصريح كرد كه برخى بر بازگشت و حضور خاتمى در انتخابات رياست جمهورى تاكيد كرده و برخى مخالف بازگشت خاتمى هستند. وى همچنين پيشنهاد عجيبى مطرح كرده است و آن اينكه اصولگرايان و دوم خرداديها در مقابل دكتر احمدى نژاد ، يك نامزد مشترك معرفى كنند! گفتنى است در حالى كه طيف هاى تندرو جبهه دوم خرداد نگران افزايش سهم خواهى گروه هاى تكنوكراتى مانند كارگزاران سازندگى هستند كه به دنبال معرفى يكى از اعضاى خود براى انتخابات آينده رياست جمهورى هستند، گروه هاى سنتى جبهه دوم خرداد مانند حزب اعتماد ملى نيز گزينه خاص خود را براى انتخابات آينده خواهند داشت. گروه هاى تندرو مانند سازمان مجاهدين و حزب مشاركت نيز ظاهرا در صورت حضور خاتمى در انتخابات آينده از وى حمايت خواهند كرد.

وصلت نوه امام خمينى با نوه آيت الله سيستانى

حجت الاسلام سيدعلى خمينى، آخرين فرزند مرحوم سيداحمد خمينى، به تازگى با نوه دخترى آيت الله سيستانى وصلت كرده است. به گزارش تابناك، سيدعلى خمينى جوانى است كه نوزده سال پيش، پس از ارتحال امام خمينى(ره) تصاوير كودكى او منتشر شد و مردم ايران او را على كوچولوى امام ناميدند.

با وجود آن كه وصلت ميان خانواده علما و مراجع، امرى مرسوم است، اين وصلت در مقطع كنونى جامعه عراق، مى تواند جنبه اى سمبليك از نزديكى دو مرجع تقليد شيعه داشته باشد كه هر يك نقشى سرنوشت ساز در دو جامعه ايران و عراق ايفا كردند.

همراهى برخى فعالان دوم خردادى با فرقه بهائيت

در حالى كه ارگان رسانه اى سازمان جاسوسى آمريكا با كمك گرفتن از فتواى يك فرد مطرود امام و امت، در حال پشتيبانى رسانه اى از فرقه گمراه بهائيت مى باشد، همراه شدن بعضى از سياسيون وابسته به جبهه دوم خرداد با اين جريان انحرافى باعث شگفتى شده است.

هادى قابل، كه راديو سازمان جاسوسى آمريكا وى را كارشناس مسايل فقهى و اسلامى و عضو شوراى مركزى جبهه مشاركت معرفى كرد، در رابطه با استفتاى راديو فردا در اين باره گفته است: تاكنون درباره بهاييان به اين صورت از سوى مراجع تقليد شيعه در ايران اظهار نظر نشده است. احمد قابل كه درجه اجتهادش را از مفتى اين ماجرا دريافت كرده ديدگاه راديو فردا را تاييد كرده است.

سلامتى: نقدانديشه هاى امام بحثى انحرافى است

دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى نظرات حضرت امام(ره) را در مسائلى چون آزادى، دموكراسى و حقوق مردم عملا نقد ناپذير خواند و گفت: نقد آراى امام(ره) در مقطع كنونى به هيچ وجه موضوعيت ندارد، بلكه بايد ببينيم اشكال عدم تحقق انديشه هاى ايشان كجاست. محمد سلامتى دبيركل سازمان مجاهدين انقلاب اسلامى در گفت و گو با فارس گفت: ما همه معتقديم كه امام(ره) معمار انقلاب اسلامى بوده، هست و خواهد بود و چيزى جز مطالبات مردم نگفت و نخواست. سلامتى با اشاره به اين كه انديشه هاى امام مثل جمهوريت، اسلام، آزادى و. . . هميشه نو بوده و نو خواهند ماند، اظهار داشت: مطرح كردن مسئله نقد امام(ره) يك بحث انحرافى است. محمدرضا خاتمى دبيركل سابق حزب مشاركت اخيرا در اظهار نظرى بر نقد انديشه هاى امام تاكيد كرده بود.

نبرد اينترنتى براى دفاع از نام خليج فارس

مدير يك گروه نفوذگر اينترنتى گفت: اين گروه در اعتراض به تغيير نام خليج فارس حدود100 وب سايت عربى شامل وب سايت هاى مهم دولتى و دانشگاه ها و شركت هاى عربى را هك كرده است. وى در گفت و گو با ايرنا افزود: در اين نفوذ ، ظاهر وب سايت هاى عربى از كشورهايى نظير عربستان ، امارات، بحرين، عمان و عراق را با صفحه اى همراه نقشه ايران و نام خليج فارس تغيير داديم. وى هدف از اين نفوذ را محكوم كردن تغيير اين نام تاريخى و نام گذارى مجعول آن در وب سايت هاى عربى عنوان كرد و گفت: در اين نفوذ يك صفحه جديد به وب سايت ها افزوده شد و نام خليج فارس در آن قرار گرفت.

مخفيگاه بن لادن لو رفت

يكى از مقامات سرويس اطلاعاتى افغانستان اعلام كرد ، رهبر شبكه تروريستى القاعده از 4 يا5 ماه پيش تاكنون در شمال غربى پاكستان و در يك منطقه هم مرز افغانستان، مخفى شده است. روزنامه فرانسوى لوپاريزين روز گذشته نوشت: اسامه بن لادن در منطقه كوهستانى چيترال در شمال غربى پاكستان و در يك منطقه هم مرز با افغانستان قرار دارد. مقامات دولت پاكستان تاكنون چندين بار اعلام كرده اند كه بن لادن در منطقه اى نزديك به ولايت كونر افغانستان مخفى شده است اما دولت كابل همواره اين ادعاى مقامات اسلام آباد را واهى مى خواند و آن را صريحا رد مى كرد.
 پنجشنبه 9 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 289]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن