تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804490045




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برخی می گویند آمریکا تغییر کرده است در حالیکه خودشان عوض شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
حسن رحیم پور ازغدی برخی می گویند آمریکا تغییر کرده است در حالیکه خودشان عوض شده اند

حسن رحیم پور ازغدی:
برخی می گویند آمریکا تغییر کرده است در حالیکه خودشان عوض شده اند
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروز تهران گفت: برخی می گویند آمریکا تغییر کرده است در حالیکه خودشان عوض شده اند.



به گزارش جام نیوز به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسن رحیم پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه تهران در ادامه تبیین خط امام و خطر خروج از این خط گفت: برخی می گویند آمریکا تغییر کرده است در حالیکه خودشان عوض شده اند. این در حالیست که آمریکا بالذات تروریست است و سراسر جهان را به آتش کشیده و هنوز درصدد ایجاد اسرائیل بزرگ است.
سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه امروزتهران افزود: سوال می کنم، رهبر یک مکتب این سخنان را در وصیت نامه اش برای جهانیان و برای همیشه گفته است آیا این سخنان تاریخ مصرف دارد؟ 
رحیم پورازغدی گفت: اگر همه سخنان ایشان را جمع کنند و بگویند تاریخ مصرف دارد با وصیت نامه ایشان چه می کنند؟ 
وی تصریح کرد: با ملاک هایی که برخی آقایان و ذوات محترم در تعریفشان از افراط گری بیان می کنند، منشا افراط گری شخص امام راحل است.
رحیم پور ازغدی گفت: کسی که در راس حاکمیت بود درباره رژیم های دیگر و برخی سران آنان چه گفته است؟ امام، حسنی مبارک را هم آخور با اسرائیل جنایتکار دانسته و درباره شاه مراکش فرموده اند: "حسن در راه خدمت به اسرائیل و امریکا از هیچ خیانتی به اسلام و ملت ها فروگذار نیست".
وی افزود: امام در وصیت نامه شان از جوانان مسلمان در جهان خواسته اند قیام و حکومت هایشان را سرنگون کنند آیا این حرف ها افراط است یا اعتدال؟ آیا اینها افراطی است یا میانه روی؟
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: با این تعاریفی که برخی ارائه می کنند آیا این امام جزو عقلاست؟
وی افزود: می گویند کاری کنیم که ایران، اسلام و شیعه هراسی از بین برود و ایران از خبر و تیتر اول رسانه های غربی برداشته شود تا این قدر ما را متهم نکنند و می گویند ما عوض شده ایم.
رحیم پور ازغدی تصریح کرد: همان چیزهایی که برخی در قالب اسلام هراسی در برابر غرب نقطه ضعف می دانند دقیقا امام راحل نقطه قوت دانسته اند.

وی خطاب به کسانی که معادلاتشان عوض شده است اظهار داشت: امام راحل فرموده اند اگر آمریکا در جایی از شما تعریف می کند بدانید حتما غلطی کرده اید در حالی که عده ای می گویند اوضاع درست شده است زیرا مقامات و رسانه های غربی از ما تعریف می کنند و درست همان چیزی که امام علامت انحراف می دانستند اینها خوب می دانند.

حسن رحیم پور ازغدی افزود: برخی می خواهند امام (ره) را افراطی به مردم معرفی و اینگونه القاء کنند که دوره امام (ره) گذشته است. 
وی گفت: امام (ره) در وصیت نامه شان به کرات فرموده اند که پس از من متزلزل نشوید، شک نکنید، منافق نشوید،  اهل دنیا نشوید  و عمال داخلی بدتر از خارجی ها نشوید.
رحیم پور ازغدی گفت:‌ امام (ره) می فرمودند که هر کجا رسانه های غربی به ما بیشتر فحش دهند ، آن زمان است که ما قوی ترشده ایم و از ما ضربه خورده اند.
وی افزود: وصیت نامه امام (ره) برای اکنون ما هم است و اینها را برای رئیس جمهور، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس قوه قضائیه، رئیس مجلس و  برای وزرا و وکلا توصیه کردند و بعد این حرف ها را به ملت گفته اند.
رحیم پور ازغدی گفت: برخی می گویند که  مباحث مربوط به حق و باطل را فقط باید در داخل گفت و نباید کاری کرد خارجی ها تحریک شوند در حالیکه  امام (ره) در ابتدای وصیت نامه شان  فرمودند که این وصیت نامه اختصاص به ملت ایران ندارد بلکه خطاب به کل بشریت و برای همیشه است. 
وی افزود:‌ امام(ره) فرمودند که ملت های اسلامی باید از حکومت جمهوری اسلامی ایران و ملت مجاهدش الگو بگیرند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در بخش دیگری از سخنانش به بحث نفوذ در دانشگاه ها، حوزه، دولت و دستگاه قضایی اشاره کرد و گفت: اخیراً چند وقتی است که همه راه افتاده اند و از نفوذ می گویند اما به مصادیق و اسناد آن اشاره نمی کنند  بهتر است به جای مفاهیم نفوذ از مصادیق و اسناد ‌آن بگوییم چرا که این مصادیق است که عبرت گرفتنی است.
رحیم پور ازغدی گفت: امام (ره) در بحث نفوذ در دانشگاه ها دائم تاکید می فرمودند که مراقب باشیم آدم های وابسته در دانشگاه ها نتوانند دانشگاه ها را به انحراف بکشانند و حتی از دانشجویان و استادان خواسته اند اگر مسئولان در این موارد به وظیفه خود عمل نکردند بدون اینکه خشونت کنند، وارد شوند و تریبون بگذارند و تحصن کنند تا اوضاع اصلاح شود.
وی افزود:‌ امام (ره) فرمودند که اصلاح دانشگاه ها باید در وهله اول به دست پرتوان جوانان دانشگاهی باشد.
رحیم پور ازغدی درباره نفوذ در دستگاه قضایی نیز گفت: امام راحل دائم هشدار می دادند کسانی در این دستگاه نفوذ نکنند که با جان و مال مردم بازی کنند و به برقراری عدالت اسلامی بی توجه باشند و دائم تاکید می فرمودند که افراد اثرگذار در دستگاه قضائی باید شعور سیاسی هم داشته باشند.

وی درباره نفوذ در حوزه های علمیه نیز گفت: امام راحل یکی از راه های نفوذ دشمنان را نفوذ دادن افراد منحرف و تبهکار در حوزه های علمیه می دانستند و می فرمودند که خطر عظیم این افراد در درازمدت این است که به مقامات بالایی دست می یابند و خودشان را در میان مردم جای می دهند و امام(ره) از این افراد تعبیر شیاد می کردند.
رحیم پور ازغدی درباره نفوذ در دولت هم گفت: بارها امام توصیه فرمودند که افراد مفسد مالی، اقتصادی، اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و غربگرا در درون دولت نفوذ نکنند و  صریحاً گفتند  باید مراقب بود تا قانون خوب دست مجریان ناصالح نیفتد.   وی افزود:‌ امام راحل در خصوص همه وزراتخانه ها تاکید داشتند و تاکید ویژه ایشان روی دو وزارت خانه امور خارجه و فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
رحیم پور ازغدی گفت: ایشان دائم از وزارت خارجه می خواستند که  از هر گونه کاری که حتی شائبه وابستگی دارد خودداری کند و حرف امام این بود که هیچ کسی از خارج ما را در رسیدن به هدفمان که همان تحقق اسلام است کمک نخواهد کرد.
وی افزود:‌ امام (ره) جهانگیرکردن اسلام را از وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد می دانستند و می فرمودند که قدرت تبلیغاتی ما در برابر دشمن ضعیف است و باید مراقب باشیم که روشنفکران عیش زده و رفاه زده در این وزارتخانه نفوذ نکنند.
رحیم پور ازغدی گفت: از تاکیدات امام (ره) این بود که دانشگاه ها و  دبیرستان ها به دست اقلیت های غرب زده و شرق زده نیفتد و توصیه می فرمودند که دولت و ملت اجازه ندهند این عناصر فاسد در دانشگاه ها نفوذ کنند.
وی افزود:‌ این موضوع آن قدر برای امام (ره) حائز اهمیت بود که در جایی فرمودند اگر مسئولان به هر دلیلی وظایف خود را در بحث نفوذ در دانشگاه ها عمل نکنند، خود دانشجویان و جوانان دانشگاهی شجاعانه در مقابل انحرافات قیام کنند تا استقلال وآزادی کشور مصون بماند.
رحیم پور ازغدی گفت: خواهشم این است که به عرایضم توجه جدی شود؛ با برخی رسانه های کلاهبردار که دائم عرایض من را تقطیع می کنند کاری ندارم چرا که از فردا در برخی سایت ها  مطالبی خلاف واقع به نقل از من نقل خواهند کرد.
وی افزود:‌ شما به این رسانه ها کاری نداشته باشید و من مطمئنم از میان همین کلاهبرداران رسانه ای ده سال آینده جاسوس بیرون می آید چون ابتدای انقلاب هم همین کارها را می کردند و بعد معلوم شد با لانه جاسوسی در ارتباط بودند و حقوق می گرفتند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت:‌ نیازمند نهضت بازخوانی صحیفه امام (ره) و اسناد لانه جاسوسی هستیم که این بازخوانی باید به طور علمی و نه جناحی و متعصبانه صورت گیرد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی  بازخوانی اسناد لانه جاسوسی را برای کشف هر چه بهتر راه های نفوذ دشمن ضروری خواند و گفت : برخی غربزدگان داخلی به دنبال این هستند که از نگاه خودشان، جناحی میانه رو و عقلایی خط میانی و طرفدار رابطه با آمریکا را در برابرخط افراطیون به رهبری شخص خمینی(ره) تشکیل دهند.
وی افزود:‌ این خط فکری به دنبال این است که یک جمهوری اسلامی خنثی تشکیل دهد که جنسیت آن معلوم نیست و با آن هر کاری می توان کرد اما اسمش همچنان جمهوری اسلامی باشد اما شعار  عدالت اقتصادی، عدالت  جهانی، استکبار ستیزی،  جنگ فقر و غنا و مبارزه با نفوذ در حوزه و دانشگاه را سر ندهد.
رحیم پور ازغدی گفت: آنها معتقدند که  صحیفه امام (ره) را هم باید به گونه ای خواند که هیچ کس ناراحت نشود.
وی افزود:‌ به طور قطع صحیفه امام (ره ) و اسناد لانه جاسوسی مال بایگانی تاریخ نیست و درس عبرتی برای امروز و آینده است.     106  



۲۲/۰۸/۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن