تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813208190




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدردانی از عملکرد هوشمندانه مجلس در بررسی برجام /اولویت دولت روحانی در دو سال آتی سیاست داخلی است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری مجلس: عضو هیات تطبیق مصوبات دولت با قانون اساسی ضمن قدردانی از عملکرد مجلس شورای اسلامی در بررسی برجام گفت:مجلس با هوشیاری توانست اجرای برجام را به تصویب برساند که در این زمینه نقش آقای دکتر لاریجانی در این زمینه بسیار مهم بود.
ابراهیم اصغرزاده در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت گفت: به نظر می رسد دولت آقای روحانی در ۲ سال آینده به دنبال این است که توجه خود را بر روی سیاست های داخلی به ویژه جامعه و فعالیت مدنی به خصوص احزاب و مطبوعات، معطوف کند.
عضو هیات تطبیق مصوبات دولت با قانون اساسی در ادامه این مطلب در خصوص انتخابات افزود:انتخابات بهار جمهوریت و دموکراسی است که نقش مطبوعات در این عرصه بسیار مهم می شود و من امیدوارم این شیب دور شدن از فضای امنیتی حاکم بر رسانه ها با سرعت بیشتری انجام شود تا اعتماد بیشتری به رسانه ها شود.
وی ادامه داد: اگر رسانه ها بخواهند آگاهی های حقیقی را به مردم برسانند و از آگاهی های کاذب دور شوند، احتیاج به پشتیبانی دارند. جریان هایی که از رانت های ثروت و قدرت استفاده می کنند، انتظار دارند که همه رسانه ها یک دست باشند و مطالب یکسانی را منتشر کنند.
وی افزود: برای ایجاد زمینه فعالیت عادی رسانه ها ، دولت باید از رسانه ها پشتیبانی کند و اجازه ندهد عده ای به حریم دانشگاه و مطبوعات تعرض کند تا جامعه مدنی خدشه دار شود.
اصغرزاده گفت: رویکرد دولت در قبال مطبوعات صحیح است و از این جهت ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری مجلس شورای اسلامی ]

جمعه ، ۲۲آبان۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری مجلس]
[مشاهده در: www.icana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن